تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۸۷۲۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهترین رستوران های ارزان استانبول

رستوران تراس العماد استانبول

یکی از رستوران های خوب و با قیمت مناسب در استانبول می باشد که در آن انواع غذاهای دریایی و کبابی سرو می شود، این رستوران در محله سلطان مهمد قرار دارد. غذای این رستوران بسیار خوشمزه می باشد و سرویس دهی خوبی دارد، رفتار کارکنان ب حدی گرم و صمیمی می باشد که شما به هیچ وجه احساس تنهایی نمی کنید.

لحظه آخر تور ترکیه

 بهترین رستوران های ارزان استانبول

رستوران نیکل

رستوران نیکل مقصدی عالی برای اولین رستوران شما در ترکیه می باشد. سر آشپز رستوران نیکول فارغ التحصیل دکترا از دانشگاه کمبریج می باشد و نیز سازنده بهترین طعم ها است. وی قبل از باز کردن رستوران نیکلل با سر آشپزهای فرانسوی بسیاری کار کرده است که می توان ان را در طعم غذاهای بی نظیرش لمس کرد، علاوه بر این منظره دیدنی استانبول از بالکن این رستوان بسیار دیدنی است که به مسافران تور استانبول پیشنهاد می شود از این رستوران با منظره دیدنی اش بازدید کنند.

 بهترین رستوران های ارزان استانبول

رستوران هونکار

می توانبد در این رستوران از غذاهای مجلل لذت ببرید، هونکار یک رستوران مطرح با دکوراسیون سنتی ترکی می باشد و به محض اینکه وارد رستوران مدل کافه ترایی می شوید می توانید وی تازه روز را انتخاب کنید، از غذاهای معروف این رستوران کوفته می باشد و سطح قیمت آن در رده ی رستوران های متوسط قیمت است.

 بهترین رستوران های ارزان استانبول

رستوران اورفوز

یکی از بهترین رستوران های برتر استانبول می باشد که متخصص در پخت غذاهای دریاییی می باشند و منوی این سوران به تنهایی سفری فوق العاده می باشد. کرم دودی، حلزون دریایی همراه با سس مخصوص، جوجه های تازه با لیمو و گوشت تازه و غذاهای دیگر را می توانید در این رستورا ن نوش جان کنید.

 بهترین رستوران های ارزان استانبول

مرغ گریل شده در رستوران پارلاک

علاقه مندان به مرغ گریل شده می توانند در تور آنتالیا لحظه آخر مرغ گریل شده را همرا با برنج در این رستوران که قیمت های مناسبی دارد سفارش دهید و نوش جان کنید.

:
:
:
آخرین اخبار