تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۱۸۷۲۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک فصل خوب را در فولاد داشتم/ با آذری در مورد طلبم صحبت کردم
 بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: یک فصل خوب را در فولاد خوزستان پشت سر گذاشتم و هواداران فولاد برای من سنگ تمام گذاشتند.

رضا میرزایی شنبه شب پس از تساوی تیمش در برابر فولاد خوزستان در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی در برابر فولاد ارائه کردیم و می توانستیم برنده این بازی باشیم ولی متاسفانه به خوبی از فرصت های خود استفاده نکردیم.

وی در خصوص قرار گرفتن در برابر تیمی که فصل قبل در آن بازی می کرد نیز گفت: یک فصل خیلی خوب را در فولاد پشت سر گذاشتیم و باید از هواداران فولاد که برای من سنگ تمام گذاشتند تشکر کنم. مقابل تیم سابق خودم قرار گرفتم و می توانستم دقایق بیشتری برای تیم خود بازی کنم ولی در دقیقه ۷۲ که قرار بود وارد زمین شود، درگیری رخ داد و حضور من در زمین کوتاه مدت شد.

میرزایی در خصوص صحبتی که با رضا آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان در جریان بازی داشت نیز اظهار کرد: درباره طلب فصل گذشته بود و صحبت خاصی نبود.

از سری رقابت های هفته سوم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه امروز تیم های فوتبال فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهدای فولاد به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار