تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۱۸۷۱۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تفکر ناب حسینی تنها راه برون رفت از مشکلات ایران است
امام جمعه گتوند گفت:تنها راه برون رفت از مشکلات ایران استفاده از تفکر ناب ابا عبدالله الحسین (ع) است.

حجت الاسلام اسماعیل اسدپور در خطبه های نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان با اشاره به مشکلات ایران در بخش های مختلف افزود: ایران در بعد تهدید نظامی با تفکرات عاشورایی به جایی رسید که دیگر سخن از گزینه نظامی به گوش نمی رسد.

امام جمعه گتوند گفت:در بعد اقتصادی اگر نگاه به نیروهای خالص، مومن و متدین داخلی باشد، قطعا این جوانان شجاع ایرانی مقابل هزاران سرباز دشمن هم می ایستند.

حجت الاسلام اسد پور افزود: اگر رونق تولید و رونق اقتصادی می خواهیم باید با تفکر ایثار، از خودگذشتگی و جهادی حرکت کنیم.

وی ادامه داد: باید تمام مسایل عمومی کشور و مشکلات مردم مدنظرباشد، لذا این تفکر حسینی تفکری ناب برای برون رفت از هر مشکل در جامعه است.
امام جمعه گتوند در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مخالفت برخی از نمایندگان با اجرای این طرح گفت: حتما مسایلی وجود دارد که برخی از نمایندگان‌نمیخواهند برای مردم آشکار شود.
حجت الاسلام اسدپور در خصوص برخی از مسایل حاشیه ای کشور نیز گفت: امروز بحث اصلی کشور مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور است و نباید به مسایل حاشیه ای دامن بزنیم، لذا مردم باید یک نگاه تیزبین و دقیق در این حاشیه سازیها داشته باشند تا در انتخابات آینده به نمایندگان اصلح رای دهند.
وی در ادامه با اشاره به شور حسینی در روز عاشورا و تاسوعا گفت: ان شاءالله باید با توجه و هماهنگی این‌ اجتماع مردم در روز تاسوعا ۲ برابر شود.
امام جمعه گتوند در پایان از ستاد نماز جمعه،هیئت رزمندگان، هیات های عزاداری، سازمان تبلیغات اسلامی، ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان‌گتوند و دیگر دست اندرکاران برگزاری آیین باشکوه اجتماع عزاداران در روز تاسوعا در این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار