تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۸۷۱۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قاتل فراری پیش از خروج از کشور در حمیدیه دستگیر شد
 فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: قاتلی که پس از یک نزاع در شهرک رزمندگان اهواز متواری شده بود ظرف مدت سه ساعت پیش از خروج از کشور در شهرستان حمیدیه شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محسن دالوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت :‌ در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، مبنی بر وقوع یک فقره نزاع منجر به جرح در منطقه شهرک رزمندگان اهواز، عوامل انتظامی بلافاصله درصحنه حاضرشدند.

وی افزود:پس از اعزام مأموران کلانتری ۱۷ به محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد، نزاع و درگیری به وجود آمده پس از تصادف بین یک خودروی سواری سمند و موتورسیکلت حادث شده که متعاقب آن راکبین پس از مشاجره لفظی شدید با یکدیگر درگیر و راننده خودروی سمند به وسیله چاقو راننده موتورسیکلت را مجروح و ازصحنه متواری شده است .

وی تصریح کرد : پس از انتقال شخص مجروح به بیمارستان، نامبرده به دلیل شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد و همین امر باعث شد، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گیرد.

این مقام انتظامی گفت: پس از تحقیقات به عمل آمده توسط پلیس و هماهنگی مرجع قضایی، مأموران کلانتری ۱۷ اهواز موفق شدند ظرف مدت کمتر ازسه ساعت از وقوع قتل، قاتل را که یک جوان ۲۳ ساله و دارای اعتیاد به مصرف مواد مخدرصنعتی بود در حالی که با به همراه داشتن مبالغی وجوه نقد قصد خروج از کشور و رفتن به عراق داشت در یکی از روستاهای شهرستان حمیدیه، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه،دستگیرکنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار