تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۸۷۰۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۵۴ بازرس در سطح شهرهای استان خوزستان بر بازار نظارت دارند
رئیس سازمان نظارت و بازرسی استان خوزستان گفت: دراستان ۱۵۴ بازرس مشغول بازرسی روزانه بازار هستند و در تلاش هستیم که از تخلفات بازار نوشت‌افزار جلوگیری کنیم.
علی‌محمد رحمانی زاده به برپایی نمایشگاهی ویژه بازگشایی مدارس از سوی اتاق اصناف در تمام شهرهای استان اشاره کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه  جهت رفاه حال مردم برگزار خواهد شد و بازرسان سازمان نظارت در سطح شهر به‌طور روزانه بازار را کنترل می‌کنند.

وی بابیان این‌که دراستان 154 بازرس مشغول به کار هستند افزود: در تلاشیم که در ایام بازگشایی مدارس با بازرسی مستمر از هرگونه تخلفی در بازار نوشت‌افزار،کیف،کفش و پوشاک جلوگیری شود همچنین از مردم تقاضا داریم که از فروشگاه‌هایی که اجناس آن‌ها فاقد برچسب قیمت است خرید نکنند.

رئیس سازمان نظارت و بازرسی در خصوص مدارس غیرانتفاعی تصریح کرد:مدارسی که بیشتر از نرخ مصوب شهریه اخذ می‌کنند رصد و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

رحمانی زاده به تعداد بالای واحدهای صنفی دراستان خوزستان اشاره کرد و گفت: 140هزار واحد صنفی دراستان وجود دارد که سبب سخت‌تر شدن کار نظارت و بازرسی می‌شود. مردم نیز باید کمک کنند و در صورت مشاهده تخلف آن را گزارش کنند.


مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار