تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۸۶۵۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعهد وزیر نفت برای پرداخت حق آلایندگی نفت به خوزستان
تعهد وزیر نفت برای پرداخت حق آلایندگی نفت به خوزستان
 نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت تعهد کرده است که حق آلایندگی نفت به خوزستان پرداخت شود.

علی ساری  با اشاره به بحث پرداخت حق آلایندگی از سوی وزارت نفت به خوزستان و شهرستان اهواز، اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی سوالی از وزیر نفت در این زمینه مطرح شد و آقای زنگنه تعهد کرده است که حق آلایندگی نفت به خوزستان پرداخت می‌شود.

وی افزود: شرکت ملی نفت ایران نیز با توجه به پیگیری‌ها و صحبت‌های انجام گرفته، تعهد کرده است تا شرایط را به همین شکل دنبال کند و حق آلایندگی نفت به خوزستان پرداخت شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع پرداخت حق آلایندگی با توجه به تعهداتی که در وزارت نفت در بالادست و شرکت ملی نفت ایران انجام گرفته است باید در بخش‌های پایینی نیز پیگیری شود و پس از آن شاهد پرداخت حق آلایندگی به استان خواهیم بود.

وی عنوان کرد: علی رغم تعهداتی که از سوی وزارت نفت در بحث پرداخت حق آلایندگی انجام گرفته اما تاکنون هیچ پرداختی را در این زمینه شاهد نبوده‌ایم و به این دلیل همچنان پیگیر دریافت حق آلایندگی نفت برای شهرستان اهواز هستیم.

وی گفت: وزیر نفت در صحن علنی مجلس و در مقابل همه نمایندگان تعهد کرده تا حق آلایندگی را به خوزستان پرداخت کند و از این رو انتظار داریم تا حق آلایندگی نفت به استان پرداخت شود و بتواند جبران کننده شرایطی باشد که نفت برای خوزستان به وجود آورده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار