تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۸۶۱۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عاملان تیراندازی به ترانس برق در اهواز دستگیر شدند
فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری سه متهم در رابطه با تیراندازی به یک ترانس برق در کوی مدرس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن دالوند  اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در مراسم ترحیم و عزای متوفی یک شهروند در منطقه کوی مدرس اهواز که منجر به ایجاد خسارت جدی ترانس برق همجوار محل برگزاری این مراسم و به دنبال آن موجب قطع برق منطقه در ساعات گرم یک روز شرجی شد؛ همچنین با توجه به نارضایتی و رنجش خاطر ساکنان آن منطقه از وضعیت به وجود آمده بررسی موضوع و دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار پلیس اهواز قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۵ اهواز با توجه به حساسیت موضوع و در راستای پیگیری مطالبات به حق شهروندان در این رابطه بلافاصله وارد عمل شده و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پس از هماهنگی مرجع قضایی سه نفر از عاملان تیراندازی به ترانس برق را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه متهمان، یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز به همراه ۸۵ فشنگ مربوطه کشف و متهمان پس از اعتراف به جرم خود برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

سرهنگ دالوند در پایان عنوان کرد: طبق قانون مجازات اسلامی رسم ناخوشایند تیراندازی در مراسمات شادی و عزا که موجب رعب و وحشت شهروندان و در برخی موارد باعث ایجاد خسارت به اموال عمومی، جرح و حتی مرگ شهروندان می شود، جرم تلقی و مطابق قانون با آن برخورد می شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار