تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۸۶۱۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پس از ۲ سال دوری؛
نماینده خوزستان به لیگ برتر فوتبال بانوان کشور صعود کرد
  تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان پس از شکست تمامی رقبای خود، به لیگ برتر کشور صعود کرد.

زهرا عبدالوند اظهار داشت: تیم فوتبال آویسا امروز پس از شکست حریفانش جواز حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور را کسب کرد تا پس از چند سال دوری بار دیگر فوتبال خوزستان در لیگ برتر صاحب یک نماینده باشد.

وی با بیان اینکه که سعی کردیم از ترکیب کاملا بومی در مسابقات استفاده کنیم افزود: تمام بازیکنان ما خوزستانی هستند چرا که اعتقاد داریم این استان سرشار از بازیکنان خوب و درجه اول است که مورد بی مهری قرار گرفتند.

عبدالوند گفت: اولویت ما در ابتدا صعود به لیگ برتر بود و در ادامه سعی می کنیم با یک تیم قوی در رقابت های لیگ برتر شرکت کنیم البته در این راه به کمک مسئولان استان نیاز داریم.

وی به حضور فروغ موری ستاره فوتبال بانوان کشورگفت: حضور این بازیکن کمک بسیاری به ما کرد، ما در این رقابت ها سعی کردیم تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را داشته باشیم و تلاش می کنیم در ادامه از بازیکنان دیگر استان بهره بگیریم.

عبدالوند گفت:  در ادامه راه و برای اینکه بتوانیم در لیگ برتر به مصاف دیگر رقبا برویم نیاز به حمایت بیشتری داریم تا بتوانیم از نام فوتبال خوزستان دفاع کنیم.

به گزارش ایرنا تیم فوتبال استقلال خوزستان ۲ فصل پیش در لیگ برتر فوتبال بانوان تیمداری کرد که پس از کسب نتایج ضعیف از دور رقابت ها کنار رفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار