تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۱۸۵۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نبرد حساس تیم‌های استقلال خوزستان و بادران تهران در اهواز
  تیم استقلال خوزستان در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور به مصاف تیم بادران تهران می‌رود.

 آبی‌های خوزستان که پس از سال‌ها باید دوباره در لیگ یک به میدان بروند در اولین هفته از فصل جدید این رقابت ها در اهواز رو در روی تیم بادران تهران قرار می‌گیرند.

تیم استقلال خوزستان از جمله تیم‌های لیگ یکی محسوب می شود که تمرینات آماده‌سازی خود را به موقع و شاید زودتر از سایر تیم‌ها آغاز کرد که این موضوع می‌تواند در نتیجه‌گیری آبی‌های خوزستان موثر باشد.

این نماینده استان در همان روزهای ابتدایی فصل نقل و انتقالات لیگ، ابتدا با مجید باقری نیا برای سرمربی‌گری تیم به توافق رسید همچنین در جذب بازیکن مهره‌های به نسبت خوبی به خدمت گرفت تا علاقه‌مندان این تیم به صعود مجدد به لیگ برتر امیدوارتر شوند.

تیم استقلال خوزستان فصل ۹۵_۹۴ قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران را به خود اختصاص داد اما در طول سه سال گذشته بی‌تدبیری مدیران این باشگاه باعث شد این تیم قهرمان در کمال ناباوری به لیگ دسته یک سقوط کند.

نماینده فوتبال خوزستان در فصل های ۹۶_۹۵ و ۹۷_۹۶ لیگ برتر به ترتیب در رتبه‌های هفتم و دوازدهم قرار گرفت و رفته رفته زنگ خطر سقوط به لیگ پایین‌تر برای آبی‌های خوزستان به صدا درآمد تا اینکه در فصل گذشته به دلیل عدم پرداخت بدهی بازیکن سابق خود، با جریمه ۶ امتیاز منفی از سوی فیفا مواجه شد و در ادامه با کسب ۱۲ امتیاز در مکان شانزدهم رده‌بندی قرار گرفت.

چهار فصل پیش عبدالله ویسی با چند بازیکن جوان و گمنام دست به اقدامی بزرگ زد و با قهرمانی در لیگ برتر معادلات فوتبال ایران را برهم زد، حال نوبت به مجید باقری نیا و تیم جوانش رسیده تا بار دیگر فوتبال ناب خوزستانی را در استادیوم‌های ایران به نمایش بگذارند و راه صعود به لیگ برتر را برای خود هموار کنند.

آبی های خوزستان که نیمی از بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کردند، ۲ اردوی پیش فصل در شهرکرد و تهران برگزار کردند و با آمادگی کامل به مصاف تیم بادرانی می‌روند که فصل گذشته با ۴۳ امتیاز عنوان هفتم لیگ یک را به خود اختصاص داد.

بی‌شک حضور هواداران خوزستانی به عنوان یار دوازدهم مهمترین عامل در نتیجه‌گیری آبی‌های خوزستان در بازی‌های خانگی است.

برنامه مسابقات هفته نخست لیگ یک به شرح زیر است:

هفته اول

شنبه ۲۶ مرداد ۹۸
استقلال خوزستان - بادران -  ساعت ۱۹:۳۰ - ورزشگاه غدیر اهواز خوزستان

سپیدرود - مس رفسنجان -  ساعت ۱۸:۳۰ - ورزشگاه سردار جنگل رشت گیلان

سرخپوشان  پاکدشت - ملوان -  ساعت ۱۸:۳۰ -  ورزشگاه تختی تهران 

رایکای بابل – داماش گیلانیان-  -  ساعت ۱۷:۳۰ - ورزشگاه هفتم تیربابل مازندران

قشقایی شیراز - مس کرمان -  ساعت ۱۷:۳۰ - ورزشگاه حافظیه شیراز

آرمان گهرسیرجان- گل ریحان البرز-  ساعت ۱۸ – ورزشگاه امام علی(ع) کرمان

نیروی زمینی - خوشه طلایی ساوه-  ساعت ۱۸ -  ورزشگاه غدیر تهران

آلومینیویم اراک - فجرسپاسی -  ساعت ۱۷:۳۰ -  ورزشگاه امام خمینی اراک مرکزی

شهرداری تبریز - نود ارومیه -  ساعت ۱۸ -  ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار