تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۸۵۵۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورود افراد شخصی به حریم سد زیرزرد رامهرمز ممنوع شد
  فرماندار شهرستان رامهرمز با بیان اینکه شنا کردن افراد شخصی در حریم سد و کانال زیرزرد در گذشته، باعث مرگ ۹ نفر شده است، گفت: شورای تامین شهرستان رامهرمز مصوب کرد که از این پس برای جلوگیری از حوادث این چنینی، ورود افراد شخصی به حریم تاسیسات این سد ممنوع شود.

موسوی ممبینی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند مسدود کردن مسیر ورودی برای افراد شخصی به حریم این سد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پیش از این از شهروندان رامهرمزی خواسته شده بود که از نزدیک شدن به کانال و حریم سد و شنا کردن در آن خودداری کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این با نصب علایم هشدار دهنده ، خطرات احتمالی شنا کردن به افرادی که در محدوده تاسیسات سد شنا می کنند یادآوری شده، اما متاسفانه برخی شهروندان به این موضوع بی توجهی نشان دادند.

وی گفت: در این راستا کانال این سد و مجموعه حریم تاسیسات و محلی که معمولا شنا در آنجا انجام می شد، محصور شد.

ممبینی ادامه داد: بازدیدی که امروز به همراه امام جمعه رامهرمز، تعدادی از مسئولان سازمان آب و برق خوزستان و برخی از اعضای شورای تامین از سد زیرزرد انجام شد، به منظور بررسی روند محصور کردن حریم تاسیسات این سد بود.

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی دومین استخر شهرستان رامهرمز

وی  گفت: برای پاسخگویی به نیاز علاقمندان دومین استخر شهرستان در دست ساخت است که تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: شهرستان رامهرمز اکنون یک استخر فعال دارد و شهروندان می توانند بدون محدودیت از آن استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، هفته گذشته یک مرد ۴۷ ساله در کانال سد زیرزرد رامهرمز غرق شد که در مجموع تعداد افراد غرق شده در حریم تاسیسات این سد به ۹ نفر رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار