تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۱۸۴۸۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه و شهرسازی بیمارستان شوشتر را تکمیل می کند
 معاون اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تکمیل بیمارستان نیمه کاره ۲۰۰ تختخوابی شهرستان شوشتر دوباره به وزارت راه و شهرسازی واگذار شد.

علی عیدی وندی  با اشاره به بازدید اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی به استان برای بررسی وضعیت این پروژه عمرانی، اظهار داشت: عملیات اجرایی این بیمارستان شوشتر از سال ۱۳۹۱ آغاز شد که در دوره‌ای ادامه فرآیند تکمیل و ساخت آن به وزارت بهداشت واگذار شده بود.

وی میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه عمرانی را ۲۸ درصد عنوان کرد و گفت: منابع مالی لازم برای تکمیل بیمارستان شوشتر از محل اعتبارات ملی تأمین خواهد شد و در حال حاضر تکمیل آن مجدد بر عهده وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

این مقام مسئول در اداره کل راه و شهرسازی استان یادآور شد: امسال برای انجام بخشی از پیشرفت پروژه ۳۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان درنظر گرفته شده است.

بهره برداری در سال ۱۴۰۰

عیدی وندی با بیان اینکه اعتبارات مربوط به بیمارستان شوشتر به صورت مرحله‌ای اختصاص خواهد یافت، افزود: برابر اعلام صورت گرفته از سوی مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور، برنامه ریزی ها در راستای بهره برداری کامل بیمارستان در سال ۱۴۰۰ است.

وی تصریح کرد: ادامه مراحل اجرایی این پروژه در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و برای بخش‌های جراحی، رادیولوژی، کودکان، مغز و اعصاب، ۶ اتاق عمل، ۱۱ تخت ICU و ۱۹ تخت CCU است و در ۲بلوک پنج و ۶ طبقه ساخته می‌شود.

معاون اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: بیمارستان شوشتر پس از تکمیل، برای بهره برداری به وزارت بهداشت و آموزش پزشکی تحویل داده می‌شود.

سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی، یک سازمان تخصصی در احداث ساختمان‌های دولتی و عمومی در کشور است.

سال گذشته نیز بیمارستان ۱۱۰ تختی سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز که بزرگترین بیمارستان تخصصی سوختگی در جنوب غرب کشور است توسط این سازمان به بهره برداری رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار