تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۸۴۸۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دمای هوای شوش از ۵۰ درجه عبور کرد
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: شوش با  ۵۰.۸ و دزفول با ۲۷.۸ درجه سانتیگراد در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند.

به گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه زاری بیان کرد: در این مدت حداکثر دمای هوای اهواز به ۴۹ و حداقل به ۳۱.۱ درجه سانتیگراد رسید.

وی افزود: آسمان خوزستان تا ۲۴  ساعت آینده  صاف تا قسمتی ابری و در نیمه شرقی گاهی رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده و رعدوبرق  و در بعضی ساعات وزش باد قابل ملاحظه به ویژه در مناطق جنوب غربی، غربی و مرکزی استان با احتمال گرد و غبار موقت پیش بینی می شود.

سبزه زاری بیان کرد: همچنین در اوایل شب تا اوایل صبح فردا چهارشنبه در شهرهای ساحلی جنوب شرقی و تا حدودی مرکزی خوزستان، افزایش رطوبت و شرجی مورد انتظار است.

ادارات و دستگاه‌های اجرایی خوزستان ۲۲ خرداد و پنجم تیر ۹۸ به دلیل افزایش دما تعطیل اعلام شدند و ساعت اداری خوزستان در روزهای یکشنبه و دوشنبه (۱۶ و ۱۷ تیر) به ساعت ۱۲ ظهر کاهش یافت.

همچنین پایان ساعت کاری کلیه سازمان ها، ادارات و دستگاه های اجرایی خوزستان در روزهای ۳۰، ۳۱ تیر و یکم مرداد ساعت ۱۲ ظهر، و روز چهارشنبه دوم مرداد نیز تعطیل اعلام شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار