تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۸۳۸۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایندگان اتحادیه اروپا از کانون‌های گرد و غبار شرق اهواز بازدید کردند

 مدیر روابط عمومی اداره‌‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از بازدید هیات چهار نفره نمایندگان اتحادیه اروپا از کانون‌های گرد و غبار شرق اهواز خبر داد. 

شهریار عسکری اظهار کرد: روز گذشته یک هیات چهار نفره از کشورهای فنلاند، اتریش و آلمان به همراه چهار نماینده سازمان حفاظت محیط زیست از جمله دکتر لاهیجان‌زاده معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان و دکتر طهماسبی مدیر کارگروه ملی مقابله با گرد و غبار
و دو کارشناس به خوزستان سفر کردند.

وی افزود: این هیات و همراهان آنها از سازمان حفاظت محیط زیست سفری دو روزه به خوزستان دارند و در طی آن، امروز از کانون‌های گرد و غبار شرق اهواز، آزمایشگاه و ایستگاه پایش هوا در اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان بازدید کردند. همچنین فردا از سایت دفن زباله صفیره اهواز بازدید می‌کنند.

عسکری بیان کرد: همچنین در این دو روز در جلسات کارگروه گرد و غبار و کارگروه پسماند در استانداری خوزستان شرکت می‌کنند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به اهداف سفر این هیات اروپایی گفت: هدف از این بازدیدها، بررسی امکان انتقال تجارب اتحادیه اروپا در مباحث پسماند و آلودگی هوا به ایران است. بر اساس توافق بین سازمان حفاظت محیط زیست ایران و اتحادیه اروپا، خوزستان از سوی سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان پایلوت برای طرح‌های مربوط به پسماند و آلودگی هوا در نظر گرفته شده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار