تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۱۸۳۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به دلیل استمرار گرد و غبار؛
ادارات اهواز و شوشتر تعطیل شدند/مدارس‌فعال
بر اساس اعلام فرمانداری اهواز، امروز (چهارشنبه) ادارات و دانشگاه های شهر اهواز تعطیل خواهند بود.
 
 با توجه به استمرار پدیده گرد و غبار در اهواز، لحظاتی پیش فرمانداری اهواز اعلام کرد که علاوه بر دانشگاه ها، ادارات نیز در این شهرستان تعطیل هستند. شب گذشه فرماندار اهواز به خبرنگار ایسنا اعلام کرده بود که با توجه به کاهش غلظت گرد و غبار، چهارشنبه فقط دانشگاه ها تعطیل خواهند بود، ولی با توجه به استمرار شرایط غبارآلود در اهواز، صبح امروز ادارات نیز در این شهر تعطیل شدند.
 
به گزارش  ایسنا، با توجه به اینکه مدارس در حال برگزاری امتحانات هستند، فرمانداری اهواز اعلام کرده که امروز (چهارشنبه) مدارس در اهواز تعطیل نخواهند بود و به فعالیت روزانه خود ادامه می دهند. همچنین بر اساس اعلام استانداری خوزستان، تعطیلی ادارات در شهرستان ها نیز بر عهده فرمانداران است و بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار ایسنا، فرمانداران بسیاری از شهرهای استان نیز امروز ادارات را تعطیل کرده اند.

به دلیل افزایش آلودگی
ادارات شوشتر تعطیل شد/ همه مدارس فعال هستند

فرماندار شوشتر گفت: به دلیل افزایش آلودگی‌ها در سطح شهرستان شوشتر از شامگاه گذشته همه ادارات شهرستان شوشتر به جز مدارس تعطیل اعلام شده است.

حیدر نجفی صبح امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: همه ادارات دولتی و دانشگاه‌های شهرستان شوشتر امروز به دلیل افزایش شدت آلایندگی در هوای شهرستان که از روز گذشته روندی افزایشی به خود گرفته است، تعطیل خواهد بود.

وی خاطر‌نشان کرد: مدارس به دلیل برگزاری امتحانات پایان سال تعطیل نیستند و به فعالیت خود ادامه خواهند داد و تعطیلی امروز تاثیری در روند کاری این مراکز نخواهد داشت.

نجفی خاطر‌نشان کرد: در شرایط کنونی میزان آلایندگی در شهرستان شوشتر بیش از 3 هزار و 300 میکروموس بر سانتیمتر مکعب است که بیش از 21 برابر شرایط استاندارد است.

سامانه گرد و غبار به همراه باد شدید از روز گذشته از صحراهای عراق و عربستان به استان خوزستان نفوذ کرده است و تاثیرات این سامانه به حدی بوده که شعاع دید در برخی از شهرها به کم‌تر از 250 متر رسیده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان وضعیت هشدار اعلام کرده و خواستار عدم تردد افراد سالمند و کودکان در محیط باز شده است.


غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
علی چعب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
0
0
باید مدارس غیر فعال شوند واجب است
:
:
:
آخرین اخبار