تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۸۳۶۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به بازیکن ستاره اعتقادی ندارم
سرمربی جدید فولاد خوزستان گفت: به بازیکن ستاره اعتقادی ندارم، ما با بازیکنی که به درد فولاد بخورند صحبت کردیم اما متاسفانه باشگاه‌های دیگر مبالغی را پیشنهاد می‌دادند که آن‌ها می‌رفتند.
جواد نکونام شامگاه شنبه وارد اهواز شد و به آکادمی مجموعه‌ فولاد رفت تا از ورزشگاه جدید فولاد و بازدید کند. نکونام در تمدید قرارداد دو بازیکن فولاد ایوب والی و میثم دورقی حضور یافت. این مربی نام‌آشنا کشور به‌ عنوان سرمربی جدید فولاد معرفی و نخستین تمرین را برگزار کرد.

جواد نکونام امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که به استان خوزستان آمدم و به یکی از بهترین باشگاه‌های ایران و بهترین باشگاه ایران از نظر امکانات، بازیکن و شرایط مدیریت باشگاه پیوستم.

وی افزود: با توجه به پیشنهاد‌هایی که داشته‌ام و حتی باشگاه‌های بزرگ به دنبال بنده بودند اما من ساختار و شکلی که باشگاه فولاد دارد را دوست داشتم بنابراین صبحت‌هایی که با باشگاه فولاد داشتم، تصمیم گرفتم که اهواز بیایم  تا بتوانم در خدمت باشگاه فولاد باشم.

سرمربی جدید تیم فولاد خوزستان گفت: امیدوارم که این فصل طوری پیش برود که بتوانیم باشگاه فولاد و جایگاه اصلی خود برسانیم البته بدون تلاش همت اصحاب رسانه و خبرنگاران، مردم و هواداران ما نمی‌توانیم به یک جایگاه خوبی برسیم و امیدواریم کنار هم برای سربلندی تیم فولاد زحمت بکشیم.

وی درباره فعالیت باشگاه فولاد در فصل نقل و انتقالات گفت: فکر می‌کنم نخستین بازیکنی که در لیگ برتر جذب یک باشگاه شد، توسط باشگاه فولاد بود. در هر صورت چند تیم در لیگ برتر حضور دارند که ما از نظر پول اصلا شرایط رقابت با آن‌ها را نداریم. ضمن اینکه یکی دو تیم نیز وجود دارند که بازیکنان دوست دارند با توجه به این‌که شرایطشان خوب است در این تیم‌ها بازی کنند.

نکونام افزود: پس عملا ما از پنج شش تیم فاصله داریم. ما با بازیکنان بسیاری صحبت کردیم و با آنها جلساتی داشتیم اما اولویت اول‌شان آمدن به اهواز و تیم فولاد نبود ولی این بازیکنان نمی‌دانند آنها بیشتر ضرر کردند تا باشگاه فولاد و مطمئن باشید این مهم را در آینده ثابت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه یکسری بازیکنان با مبالغی جذب باشگاه‌های دیگر شدند که ما اصلا نمی‌توانیم نزدیک آنها شویم، گفت:  من به بازیکن ستاره اعتقادی ندارم. ما با بازیکنی که به درد فولاد بخورند، صحبت کردیم اما متاسفانه باشگاه‌های دیگر مبالغی را پیشنهاد می‌دادند که آن‌ها می‌رفتند. به طور مثال با بازیکنی تا پای قرارداد پیش رفتیم اما ساعت 18 بعد از ظهر با من تماس گرفت و گفت به فلان باشگاه ‌رفتم.

سرمربی جدید فولاد خوزستان  در پاسخ به این سوال که آیا درست است که برخی بازیکنان به دلیل آب و هوای اهواز به اینجا نمی‌آیند؟ گفت: کسی در این باره چیزی به من نگفته است اما یک بازیکن وقتی بخواهد تصمیم بگیرد تمام جوانب را در نظر خواهد گرفت. به هر حال خود من هم فوتبال بازی کرده‌ام و اینجا زندگی می‌کنم و اگر مشکلی از این نظر بود قطعا خود من هم به این موضوع فکر می‌کنم. به نظر من اگر چنین چیزی باشد، بازیکنان اشتباه فکر می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوالی دیگر مبنی بر اینکه چند درصد از لیست بازیکنان درخواستی شما برای لیگ نوزدهم جذب شده‌اند، عنوان کرد: باشگاه دوست دارد صد درصد لیست من را جذب کند ولی وقتی باشگاه صحبت می‌کند و بازیکن نمی‌آید و مبالغ کلانی را درخواست می‌کند، این موضوع برای باشگاه سخت است. ما اولویت‌بندی کرده بودیم اما چند بازیکن مدنظرمان با مبالغ سنگین به باشگاه‌های دیگر رفتند.

نکونام در پاسخ به این سوال که چقدر جذب بازیکنان بومی مدنظر شما هستند، گفت: من تنها به موفقیت فولاد فکر می‌کنم و نگاهم به بازیکنان بومی نیز است و حتی در تمرین امروز هم بیشتر بازیکنان تیم جوان و بومی هستند. کیفیت بازیکن و نفری که خوب بازی کند برای من مهم است و فکر می‌کنم مردم و هواداران نیز همین را می‌خواهند که یک بازیکن خوب بازی کند و در نهایت فولاد خوب نتیجه بگیرد. همه بازیکنان برای ایران هستند. در هر صورت هر بازیکنی که شرایطش خوب باشد و کیفیتش روی باشگاه تاثیر بگذارد، در چارچوب کاری ما است و این برای ما اهمیت دارد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه درباره کسب سهمیه یا عنوان قهرمانی در لیگ نوزدهم با شما صحبتی داشته است، خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری را من خودم نسبت به بازیکنانی که جذب می‌کنیم و تیمی که می‌بنیدیم، دارم. هدف‌گذاری می‌کنیم تا به آن جایگاهی که باید برسیم دست پیدا کنیم. نگاه من همیشه رو به جلو است و دوست دارم شرایطی برایم به‌وجود بیاید که همیشه در حال پیشرفت باشم و دلیل انتخاب باشگاه فولاد همین بوده است. من جاه‌طلب هستم و دوست دارم به اهداف بزرگی در ذهن دارم دست پیدا کنم.

سرمربی جدید فولاد خوزستان درباره مربی بدنسازی تیم نیز گفت: مربی بدنساز تیم اسپانیایی است که در اوساسانا نیز برای مدت هفت سال کنار هم همکاری داشتیم. فکر می‌کنم او در سه روز آینده کنار تیم باشد. او در حال انجام کاری برای تیم فولاد است که به ما اضافه می‌شود.

نکونام در ادامه نیز خاطرنشان کرد: فولاد روز سه‌شنبه نخستین اردوی خود را در شهرکرد برپا خواهد کرد. در آن‌جا دو بازی دوستانه خواهیم داشت و سپس به اهواز برمی‌گردیم و پس از استراحتی کوتاه اردوی دوم‌مان برگزار می‌شود. اردوی سوم هم نزدیگ مسابقات خواهد بود و در نهایت برای بازی‌های لیگ‌ آماده می‌شویم.

وی درباره اینکه آیا حامد لک جزو لیست درخواستی شما بوده است؟ گفت: نام بازیکنان مورد نیاز را به باشگاه می‌دهم. حامد لک جزو لیست ما نیست.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار