تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۳۵۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: تنها به موفقیت فولاد فکر می‌کنم
  سرمربی جدید تیم فولاد خوزستان گفت: جاه طلبم و تنها به موفقیت فولاد فکر می‌کنم؛ امیدوارم بتوانیم این باشگاه را که لیاقت بسیاری دارد به جایگاه اصلی اش برسانیم.

جواد نکونام در حاشیه اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال فولاد که شنبه شب در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چند تیم در لیگ برتر حضور دارند که ما از نظر پول اصلاً شرایط رقابت با آنها را نداریم اما تلاش میکنیم با فولاد نتایج خوبی را رقم بزنیم.

خوشحالم که در خوزستان و اهواز هستم

نکونام افزود: خوشحالم که در استان خوزستان و اهواز هستم و در بهترین باشگاه ایران از نظر امکانات، بازیکن و مدیریت باشگاه داری فعالیت می کنم که جا دارد از آقای رضایی مدیرعامل باشگاه و همچنین آقای کشانی مدیر عامل شرکت فولاد که این فرصت را به من دادند تا بتوانم در این باشگاه قدردانی کنم.

وی اظهار داشت: ابتدای فصل پیشنهاداتی از باشگاه های بزرگ داشتم اما به خاطر ساختار باشگاه فولاد دوست داشتم در این باشگاه فعالیت کنم.

نکونام افزود: بی شک بدون تلاش، کوشش و حمایت اصحاب رسانه و همچنین مردم و هواداران، نمی توانیم به جایگاه مد نظرمان برسیم و امیدوارم همه در کنار هم برای سربلندی فولاد تلاش کنیم.

اولین بازیکن جذب شده در لیگ برتر مربوط به فولاد بود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص فصل نقل و انتقالات باشگاه گفت: فکر می کنم اولین بازیکنی که در لیگ برتر جذب یک باشگاه شد، توسط باشگاه فولاد بود.

وی افزود: چند تیم در لیگ برتر حضور دارند که ما از نظر مالی اصلاً شرایط رقابت با آنها را نداریم اگر چه یکی ۲ تیم دیگر نیز وجود دارند که بازیکنان دوست دارند در این تیم ها بازی کنند پس باید بگویم که ما از حدود ۶ تیم فاصله داریم.

بازیکنان اولویت اولشان اهواز و تیم فولاد نیست

نکونام گفت: ما با بازیکنان بسیاری صحبت کردیم و با آنها جلساتی داشتیم اما اولویت اول آنها آمدن به اهواز و تیم فولاد نبود در حالی که این بازیکنان نمی دانند ضرر کردند و این مهم را در آینده ثابت خواهیم کرد.

وی افزود: تعدادی بازیکن با مبالغی جذب باشگاه های دیگر شدند که ما اصلاً نمی توانیم نزدیک آنها شویم، من به بازیکن ستاره اعتقادی ندارم لذا با بازیکنی که به درد فولاد بخورد، صحبت کرده ایم اما متأسفانه باشگاه های دیگر مبالغی را پیشنهاد داده اند که آنها را هوایی می کرد به طور مثال با بازیکنی تا پای قرارداد پیش رفتیم اما ساعت ۱۸ با خود من تماس گرفت و گفت به فلان باشگاه رفتم.

نکونام در پاسخ به این سوال که آیا درست است که برخی بازیکنان به دلیل آب و هوای اهواز به اینجا نمی آیند؟ گفت: کسی در این خصوص چیزی به من نگفته است اما یک بازیکن وقتی بخواهد تصمیم بگیرد تمام جوانب را در نظر خواهد گرفت. به هر حال خود من هم فوتبال بازی کرده ام و اکنون اینجا زندگی می کنم و اگر مشکلی از این نظر بود به طور قطع خود من هم به این موضوع فکر می کردم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چند درصد از لیست بازیکنان درخواستی شما برای لیگ نوزدهم جذب شده اند گفت: باشگاه دوست دارد صد در صد لیست من را جذب کند ولی وقتی بازیکن نمی آید و مبالغ کلانی را درخواست می‌کند، این موضوع برای باشگاه سخت است. ما اولویت بندی کرده بودیم اما چند بازیکن مدنظرمان با مبالغ سنگین به باشگاه های دیگر رفتند.

تنها به موفقیت فولاد فکر می کنم

سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه نسبت به جذب بازیکنان بومی فکر می کند گفت: من تنها به موفقیت فولاد فکر می‌کنم و طبیعتاً نگاهم به بازیکنان بومی است حتی در تمرین امروز هم بیشتر بازیکنان تیم جوانان و امید هستند. وی افزود: کیفیت بازیکن و نفری که خوب بازی کند برای من مهم است؛ فکر می‌کنم مردم و هواداران نیز همین را می خواهند که یک بازیکن، خوب بازی کند و در نهایت فولاد نتیجه بگیرد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه در خصوص کسب سهمیه یا عنوان قهرمانی در لیگ نوزدهم با شما صحبتی داشته است گفت: هدف گذاری را نسبت به بازیکنانی که جذب می‌کنیم و تیمی که می بندیم، انجام می دهیم تا به آن جایگاهی که باید برسیم دست پیدا کنیم.

نکونام افزود: نگاه من همیشه رو به جلو است و دوست دارم شرایطی برایم به وجود بیاید که همیشه در حال پیشرفت باشم و دلیل انتخاب باشگاه فولاد همین بوده است.

وی در خصوص مربی بدنسازی تیم گفت: مربی بدنساز تیم اسپانیایی است که در تیم اوساسونا نیز برای مدت هفت سال کنار هم همکاری داشتیم. فکر می کنم او طی سه روز آینده کنار تیم باشد. این مربی در حال انجام کاری برای تیم فولاد است که به زودی به ما اضافه خواهد شد.

وی در خصوص زمان اردوی فولاد خوزستان گفت: فولاد روز سه‌شنبه اولین اردوی خود را در شهرکرد برپا خواهد کرد. در آن‌جا ۲ بازی دوستانه خواهیم داشت و سپس به اهواز بر می‌گردیم و پس از استراحتی کوتاه اردوی دوم خود را برگزار می‌کنیم. اردوی سوم هم نزدیگ مسابقات خواهد بود و در نهایت برای بازی های لیگ آماده خواهیم شد.

حامد لک جزو لیست ما نیست

سرمربی تیم فولادخورستان در خصوص اینکه آیا حامد لک جزو لیست درخواستی شما بوده است؟ گفت: نام بازیکنان مورد نیاز را به باشگاه می دهم. حامد لک جزو لیست ما نیست.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار