تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۸۳۴۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آشپزخانه موکب های اربعین باید به تائید مرکز بهداشت برسد

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: با توجه به فرصت نه چندان زیاد باقی مانده تا مراسم اربعین حسینی، آشپزخانه موکب های اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه باید به تائید مرکز بهداشت برسد.

 سید مهدی حسینی زاده شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی خوزستان اظهار کرد: با توجه به فرصت زمانی باقی مانده تا آغاز اربعین حسینی، بحث فاضلاب و نصب سپتیک ها در مرز چذابه از الان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: جاده دسترسی پشت مواکب به دلیل جابه‌جایی و تردد خودروها و انتقال آلودگی بسیار مهم است و به دلیل عرضه دستی مواد غذایی نگرانی‌هایی را برای ما ایجاد می‌کرد.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان تصریح کرد: با توجه به مخاطراتی که در بحث سلامت و اخباری که در زمینه بهداشت در عراق وجود دارد سقفی که در بیماری‌های سندرمیک وجود دارد، رصد و کنترل می‌شود و اجازه نمی‌دهیم که اتفاقی بیفتد و بیماری یا طغیان بیماری رخ دهد.

حسینی زاده گفت: باید زیرساخت‌هایی برای استقرار نیروهای بهداشت و امدادگر و زمین برای احداث کمپ سلامت در مرز چذابه در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: در زمان حضور مردم در تجمعات انبوه نگرانی اصلی ما سرویس‌های بهداشتی و وضعیت عرضه مواد غذایی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از ستاد عتبات عالیات انتظار داریم که همکاری و هماهنگی لازم را با ما داشته باشد و ساخت آشپزخانه‌های مواکب حتماً باید به تأیید کارشناسان مرکز بهداشت محیط خوزستان برسد.


مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار