تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۱۸۳۳۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حامد حدادی نقطه اتکای ایران در رقابتهای جام جهانی است
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: حامد حدادی برند بسکتبال ایران و نقطه اتکای ما در رقابتهای جام جهانی است و امیدوارم در سایه تعامل و همدلی از همه پتانسیلهای کشور در این رقابت‌ها استفاده شود و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

حماد ثامری اظهار داشت: حدادی از تجربه بالایی برخوردار است و تیم‌های مقابل این بازیکن را به خوبی می‌شناسند از طرفی حضور این بازیکن باعث ایجاد انگیزه در بین بازیکنان ما می‌شود.

وی در خصوص اهمیت برگزاری کلاس‌های آموزش در استان گفت: کلاس‌های ارتقای سطح آموزشی به دانش مربیان استان به ویژه آنها که در رده پایه کار می‌کنند بسیار مؤثر است و امیدوارم که همچنان ادامه داشته باشد.

ثامری در خصوص سطح کیفی رقابت‌های لیگ گفت: متأسفانه لیگ ما به دلیل شرایط مالی، سال به سال ضعیف‌تر می‌شود و به تبع بازیکن خارجی کمتری وارد لیگ شود لذا این موضوع واکنش منفی در لیگ ایجاد می‌کند که امیدوارم با توجه به صعود ۲ تیم لیگ یکی شهد آن باشیم که رقابت‌های لیگ برتر در سطح بهتری برگزار شود.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: ما قطعاً در بازی‌های آسیا شرکت می‌کنیم ولی هنوز تصمیمات نهایی در خصوص نوع تیم بستن گرفته نشده است چرا که ابتدا باید میزان بودجه باشگاه تعیین شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا لیست بازیکنان دلخواهش را به باشگاه اعلام کرده است گفت: صحبت‌های اولیه در این خصوص انجام شده ولی چون هنوز بودجه ما اعلام نشده است نمی‌توانیم اقدام به جذب بازیکن کنیم، فکر می‌کنم در هفته‌های آینده این موضوع مشخص شود.

وی همچنین درباره همراهی تیم در فصل آینده، افزود: همه چیز به باشگاه بستگی دارد؛ اگر باشگاه قصد همکاری داشته باشد و با من به توافق برسد، قطعاً در این تیم می مانم هر چند هنوز دراین خصوص با من صحبتی نشده است.

در ادامه خضیر شاوردی مربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در خصوص ناکامی این تیم در لیگ امسال گفت: شرایط لیگ امسال بسیار خاص بود. ما اول فصل شروع خوبی داشتیم اما متأسفانه در مرحله پلی آف یکی از بهترین بازیکنان ما مصدوم شد و این باعث شد رکود شختی داشته باشیم از طرفی بازیکن خارجی ما در آمادگی کامل نبود لذا این موارد موجب شد نتوانیم به فینال صعود کنیم.

وی در خصوص شرایط تیم پتروشیمی برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر گفت: با توجه به تغییراتی که در مدیریت باشگاه صورت گرفته، هنوز هیچ برنامه ریزی برای جذب بازیکن و مربی صورت نگرفته است.

مربی تیم بسکتبال پتروشیمی با بیان اینکه مدیریت جدید باشگاه تأثیری در ناکامی تیم در این فصل نداشت افزود: همانگونه که گفتم ما بدشانسی آوردیم و در پلی آف آنگونه که باید خوب بازی نکردیم، متأسفانه تمرکز لازم را نداشتییم و نتوانستیم به فینال صعود کنیم.

وی در خصوص استفاده بیشتر از بازیکنان بومی در ترکیب تیم پتروشیمی گفت: خوشبختانه باشگاه در چهار، پنج سال اخیر برنامه ریزی خوبی انجام داده و در طول این مدت توانستیم بازیکنان چندین بومی را به تیم اصلی لیگ اضافه کنیم که خوشبختانه عملکرد خوبی از خود نشان دادند.

به گزارش ایرنا چندی پیش اختلافات میان حامد حدادی و مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال موجب شد که این بازیکن از ترکیب تیم کنار گذاشته شود که سرانجام با ورود کمیته ملی المپیک، این موضوع خاتمه یافت و گفته می‌شود که حدادی در رقابت‌ها جام جهانی حضور خواهد داشت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار