تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۸۳۰۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استادیوم غدیر به مجموعه‌ای ورزشی، فرهنگی و تفریحی تبدیل می‌شود
بهره‌بردار ورزشگاه غدیر اهواز گفت: استادیوم غدیر به یک مجموعه ورزشی، فرهنگی و تفریحی تبدیل خواهد شد.

سیاوش صادقی‌چیگانی با اشاره به برنامه‌های مدنظر برای تبدیل استادیوم غدیر به یک مجموعه ورزشی، فرهنگی و تفریحی، اظهار کرد: ما در بخش ابتدایی کار مدنظر داریم مهمانسرای ورزشگاه را برای استفاده عموم راه‌اندازی کنیم. ضمن این‌که پارک سلامت را برای استفاده خانواده‌ها در بخش‌های پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و دو و میدانی راه‌اندازی خواهد شد.

وی بیان کرد: ما برنامه‌های گسترده‌ای برای استادیوم غدیر و تجهیز آن به یک پایگاه استعدادیابی مدرن داریم؛ در این زمینه قرار است آکادمی فوتبال در ورزشگاه کار خود را آغاز کند. همچنین یک مدرسه فوتبال که از صفر تا صد این رشته در آن ارائه می‌شود نیز در استادیون غدیر راه‌اندازی خواهد شد.

بهره‌بردار ورزشگاه غدیر اهواز با بیان این‌که تنها نباید به این ورزشگاه به عنوان یک فعالیت فوتبالی نگاه کرد، گفت: ما تصمیم داریم این ورزشگاه را به محیطی امن جهت فعالیت‌های تفریحی، فرهنگی، هنری و ورزشی برای خانواده‌ها تبدیل کنیم. همچنین ایجاد انواع سالن‌های چهار منظوره از دیگر برنامه‌های ما در ورزشگاه غدیر است.

وی بیان کرد: همچنین راه‌اندازی کارتینگ و بازی هواپیمای کنترلی از دیگر برنامه‌هایی است که در ورزشگاه تصمیم به اجرای آن داریم. البته انجام تمامی این برنامه‌ها نیاز به همکاری و همدلی مسوولان دارد، در حالی که یکسری افراد با سنگ‌اندازی مانع از انجام فعالیت‌های مدنظر می‌شوند.

صادقی‌چیگانی با اشاره به آخرین وضعیت زمین چمن استادیوم غدیر نیز عنوان کرد: نگهداری زمین چمن به خوبی انجام می‌شود و اکنون چمن در وضعیت عالی به سر می‌برد. برای فصل آینده نیز زمین چمن در اختیار تیم‌های استان در لیگ‌های دو و یک نیز قرار داده خواهد شد و با توجه به این‌که نگهداری خوبی از چمن صورت می‌گیرد، این موضوع باعث پایین آمدن کیفیت چمن نخواهد شد و زمین همیشه تقویت می‌شود.

وی در پایان گفت: هنوز باشگاه‌های فولاد و استقلال خوزستان مطالبات ما را پرداخت نکرده‌اند، ضمن این‌که در یکی از دیدارهای فولاد خساراتی به ورزشگاه غدیر وارد شد که تصاویر و فیلم‌های مربوطه را هم به باشگاه فولاد ارسال کرده‌ایم ولی هنوز پول خسارت مربوطه را پرداخت نکرده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار