تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۸۳۰۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
160 تن شکر و گوشت در بازار شادگان در حال توزیع است
 فرماندار شادگان گفت: توزیع 160 تن گوشت قرمز، مرغ و شکر با نرخ مصوب در بازار شادگان آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

سعید حاجیان اظهار داشت: بر اساس آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار توزیع کالای اساسی چون گوشت، مرغ، برنج و شکر با نرخ مصوب به مراکز مجاز در شادگان ابلاغ شده و این مراکز توزیع این اقلام را آغاز کردند.
وی با اشاره به تامین 160 تن اقلام اساسی برای این شهرستان افزود:از این میزان پنج تن مرغ منجمد، 100 تن برنج، چهار تن گوشت گرم و 50 تن شکر می باشد که در حال توزیع در بازار شادگان می باشند.
حاجیان بر ضرورت اطلاع رسانی مناسب در خصوص توزیع شکر در شهرستان تاکید کرد و افزود:باید در زمینه توزیع شکر از همه ظرفیت ها برای اطلاع رسانی مناسب استفاده شود تا موجب تشکیل صف‌ در مراکز توزیع نشود.
وی تصریح کرد: بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت شادگان باید با استفاده از ظرفیت های مردمی بر نحوه توزیع شکر نظارت داشته باشند و در صورت مشاهده یا گزارش هرگونه تخلف برابر قانون با افراد متخلف برخورد کنند.
فرماندار شادگان همچنین با تاکید بر نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر، گفت: کنترل و نظارت مستمر بر قیمت ها برای ممانعت از افزایش غیر قانونی و بی ضابطه قیمت ها از سوی ستاد تنظیم بازار باید پیگیری شود.
شادگان در فاصله 80 کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار