تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۷۷۵۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
دو پایگاه فرهنگی هنری کانون در اهواز راه‌اندازی می‌شود
دو پایگاه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کوی زویه و علی‌آباد اهواز افتتاح می‌شود.

به گزارش خوزنیوز؛ پایگاه فرهنگی هنری کانون کوی زویه و کوی علی‌آباد اهواز، روز دوشنبه یک بهمن‌ماه 1397 با هدف بهره‌مندی کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو دفتر تسهیلگری و توسعه محلی این دو کوی راه‌اندازی خواهد شد.

پایگاه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زویه در دفتر تسهیلگری و توسعه محلی این کوی واقع در خیابان شهید حزبه، پلاک 4 و پایگاه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان علی‌آباد در دفتر تسهیلگری و توسعه محلی این کوی واقع در خیابان اصلی، ورودی کوی، روبروی فلکه آب‌نما به ترتیب در ساعت‌های 11 و 12 راه‌اندازی خواهد شد.

گفتنی است؛ چندی پیش کانون خوزستان با راه‌اندازی پایگاه فرهنگی هنری خود در کوی عین دو اهواز خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان این منطقه را آغاز کرد و این دومین پایگاه فرهنگی هنری است که با همکاری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان و دفتر تسهیلگری و توسعه محلی در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر اهواز افتتاح می‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار