تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۷۷۱۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به همت کانون پرورش فکری
فراخوان مسابقه نقاشی «یک خاطره، یک تصویر» منتشر شد
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول فراخوان مسابقه نقاشی «یک خاطره، یک تصویر» را به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی منتشر کرد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی کانون خوزستان، سعید گل گل مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک دزفول با اعلام این خبر گفت: مسابقه نقاشی «یک خاطره، یک تصویر» ویژه‌ی گروه سنی 7 تا 15 سال است و کودکان و نوجوانان علاقه‌مند‌می توانند بهترین خاطرات بزرگ‌ترهای خود را از دوران انقلاب اسلامی که شنیده‌اند را نقاشی کنند.

وی تکنیک نقاشی در این مسابقه را آزاد اعلام کرد توضیح داد: کودکان و نوجوانان در کشیدن نقاشی‌های خود می‌توانند از تمامی ابزار نقاشی همچون مداد رنگی، گواش، پاستل، آبرنگ و ... استفاده کنند.

گل گل پیرامون با اشاره به این‌که اندازه آثار نقاشی جهت شرکت در این مسابقه باید اندازه‌ی A3 باشد افزود: علاقه‌مندان می‌بایست آثار خود را تا تاریخ 15 بهمن‌ماه 1397 به آدرس دبیرخانه این مسابقه در دزفول، کوی آزادگان، بلوار مبارز، نبش خیابان پاسدار، مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول ارسال کنند.

این مسئول فرهنگی یادآور شد: به 12 برگزیده این مسابقه هم‌زمان با برگزاری جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار