تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۷۶۸۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احداث پردیس سینمایی دزفول یکهزار میلیارد ریال هزینه دارد
مدیر حوزه هنری شهرستان دزفول گفت: احداث پردیس سینمایی دزفول افزون بر یکهزار میلیارد ریال هزینه دارد که امیدواریم با جذب سرمایه گذار ساخت این مجموعه فرهنگی آغاز شود.

علیرضا مهدویان پور روز چهارشنبه افزود: ساخت پردیس سینمایی دزفول از اعتبارات دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شده است به همین منظور در تلاش هستیم با رایزنی و پیگیری، برای این طرح سرمایه گذار جذب کنیم.

وی اظهار داشت: پردیس سینمایی دزفول بنا به خواسته و شرایط بخش خصوصی و سرمایه گذار در پنج یا 6 طبقه ساخته خواهد شد و شامل مرکز تجاری، سینما، سالن فرهنگی و سالن همایش خواهد بود.

مدیر حوزه هنری شهرستان دزفول افزود: طبق برآورد کارشناسان هزینه ساخت پردیس سینمایی دزفول افزون بر یکهزار میلیارد ریال هزینه دارد ضمن اینکه از یارانه دولتی نیز برخوردار خواهد بود.

سال 1390 مسئولان وقت از آغاز به کار احداث پردیس سینمایی دزفول با اعتباری افزون بر 80 میلیارد ریال خبر دادند ولی با گذشت حدود هشت سال این طرح هیچگونه پیشرفتی نداشته است. 

این طرح قرار بود در پنج طبقه و سه سالن سینما با ظرفیت 700 نفر و 2 سالن 400 نفره، یک سالن همایش یکهزار نفری، آمفی تئاتر، گالری، کتابخانه، استخر، فروشگاه های فرهنگی و مراکز تجاری در محل فعلی سینما بهمن دزفول ساخته شود.

شهرستان دزفول با حدود 500 هزار نفر جمعیت از حداقل فضاهای فرهنگی و سینمایی برخوردار است و در حال حاضر فقط سالن های سینمایی مجتمع فرهنگی سینمایی این شهرستان فعال هستند که جوابگو نیست.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار