تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۷۵۵۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان اهواز خبر داد:
افزایش 3 برابر قیمت آجیل در بازارهای اهواز پس از گرانی‌های اخیر
رئیس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان اهواز گفت: در پی گرانی‌های اخیر قیمت آجیل در بازارهای اهواز 3 برابر افزایش یافت اما آجیل فروشان به مناسبت شب یلدا سود خود را کاهش داده‌اند تا خاطره خوبی در ذهن مردم شکل بگیرد.

سیامک جعفری، رئیس اتحادیه قنادان اهواز با بیان اینکه قیمت آجیل و شیرینی به دلیل نوسانات پس از بالا رفتن نرخ ارز گران شده است، اظهار کرد: قیمت شیرینیِ تر نسبت به سال گذشته 20 تا 30 درصد افزایش یافته است. البته در روزهای گذشته به دلیل شب یلدا قیمت تخم مرغ، آرد و شکر افزایش یافته اما از شیرینی فروشان خواستیم که قیمت‌های خود را افزایش ندهند.

وی افزود: اما درباره آجیل باید بدانیم که قیمت آن به صورت مستقیم تحت تأثیر بازارهای خارجی است چون هم با ارز وارد کشور می‌شود و با ارز هم صادر می‌شود. برای مثال قیمت یک کیلو پسته در بازار عراق در حدود 45 دلار است به همین دلیل قیمت آن در بازار داخلی هم افزایش پیدا می‌کند.

رئیس اتحادیه قنادان اهواز بیان کرد: قیمت آجیل در بازارهای داخلی با یک جهش زیاد مواجه شده و حدوداً 3 برابر افزایش یافت ولی به صورت پیامکی و تلفنی از آجیل فروشان خواستیم که سود خود را کاهش دهند تا خاطره‌ بدی در ذهن مردم ایجاد نشود و خوشبختانه همه آنها هم این موضوع را پذیرفتند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خرمشهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0
0
سلام فقط در کشور ایران است که حقوق سالی ۱۰ درصد زیاد میشه ولی اجناس ماهی ۳۰ درصد میرن بالا معمولا سال های گذشته طوری بود که مثلا حقوق برج ۱ که ۱۰ درصد میرفت بالا اجناس هم همون موقع ۱۰ درصد میرفتن بالا ولی الان نه حقوق ثابته ولی اجناس لحظه ای میرن بالا کسی هم به فکر نیست
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
کمپین نه به اجیل شب یلدا

و نه به اجیل شب عید

از همین حالا

بپیوندید تا حروم خورا زمین بخورن ایشاله
:
:
:
آخرین اخبار