تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۷۴۶۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تاکید کرد:
لزوم عارضه‌یابی و ارایه راه‌حل برای واحدهای صنعتی مشکل‌دار
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: واحدهایی هستند که وقتی شرایط اقتصادی نامناسب باشد، دچار مشکلات فراوان می‌شوند. آن‌ها تولیدات خود را کاهش می‌دهند و با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند. در این زمینه باید مشکلات چنین واحدهایی عارضه‌یابی و برای حل آن‌ها راه حل ارائه شود.

لزوم عارضه‌یابی و ارایه راه‌حل برای واحدهای صنعتی مشکل‌دار

اخلاق محمدیان در حاشیه هشتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی مهندسی خوزستان با اشاره به مشکلات اقتصادی واحدهای صنعتی اظهار کرد: اینکه یک تولید کننده در چنین شرایط اقتصادی تولیدات خود را ارتقا می‌دهد و یک تولیدکننده دیگر نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد، به معنای ناتوانی تولیدکننده نیست بلکه شاید بازار کشش محصول تولیدی آن کارخانه را نداشته باشد.

وی افزود: بسیاری از واحدهای صنعتی در شرایط کنونی اقتصادی کشور، افزایش ظرفیت داده‌اند و تولید خود را به خوبی انجام می‌دهند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ادامه داد: یکی دیگر از عواملی که یک تولیدکننده در چنین شرایط اقتصادی می‌تواند تولید داشته باشد و حتی با افزایش ظرفیت کار کند آن است که آن کارخانه به یک تکنولوژی و یا دستاوردی دست پیدا کرده که دیگران ندارند.

محمدیان با اشاره به این‌که شرایط نامناسب اقتصادی بر روی برخی از واحدها نیز اثر منفی می‌گذارد، عنوان کرد: واحدهایی نیز هستند که وقتی شرایط اقتصادی نامناسب باشد، دچار مشکلات فراوان می‌شوند. آن‌ها تولیدات خود را کاهش می‌دهند و با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند. در این زمینه باید مشکلات چنین واحدهایی عارضه‌یابی و برای حل آن‌ها راه حل ارائه شود.

وی ادامه داد: زمانی که یک واحد صنعتی دچار مشکل می‌شود، باید توانمندی و مشکلات آن واحد صنعتی بررسی شود تا بتوان نسبت به تصمیم‌گیری برای حل مشکلات آن واحد صنعتی اقدام کرد. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان این‌که مشکلات واحدهای صنعتی استان خارج از مشکلات کشوری نیست، گفت: مشکلاتی که در بحث تحریم‌ها و نقدینگی در کشور وجود دارد، برای واحدهای تولیدی استان نیز وجود دارد. همچنین نوسانات نرخ ارز، افزایش بی رویه قیمت مواد اولیه و... از دیگر مسایلی هستند که تولید را دچار مشکل کرده‌اند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار