تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۷۴۶۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پانزدهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال برگزار می‌شود
به همت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پانزدهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال برگزار می‌شود
به همت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پانزدهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال برگزار می‌شود.
 
پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ارتقای فرهنگ پژوهش، شناسایی و معرفی آثار برتر پژوهشی در حوزه فرهنگ، هنر و ارتباطات، پانزدهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال را برگزار و از پژوهشگران برتر حزه فرهنگ و هنر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر می‌کند. 

این جشنواره با محوریت مطالعات دین، آیین‌ها و مناسک، ابعاد اجتماعی فرهنگ و دین، مطالعات انتقادی فرهنگ، مطالعات هنری و سیاستگذاری فرهنگی برگزار می‌شود. 

از دیگر محورهای این جشنواره می‌توان به مطالعه رسانه، صنایع فرهنگی و رسانه‌ای، ابعاد فرهنگی مطالعات ادبی و زبان، ابعاد مطالعات، ابعاد فرهنگی مطالعات علم و آموزش و پرورش و ابعاد فرهنگی مسائل زنان و جوانان اشاره کرد. 

آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره می‌توانند در قالب طرح پژوهشی، پایان‌نامه (کارشناسی ارشد و دکتری) و کتاب (برگرفته از طرح پژوهشی) باشد. 

مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره تا پایان آذر ماه و زمان برگزاری آن بهمن سال جاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود. 

از مراکز علمی، پژوهشی، پژوهشگران و صاحب‌نظران داخلی و خارجی دعوت می‌شود تا چنانچه پژوهشی در یکی از محورهای فراخوان در فاصله زمانی ١٣٩٥ تا ١٣٩٧ انجام داده‌اند یک نسخه آن را به دبیرخانه پژوهش فرهنگی سال ارسال کنند. 

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، پایین‌تر از میدان ولی‌عصر (عج) خیابان دمشق شماره ٩ کد پستی ١٤١٦٧٨٣٨٤١ پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات مدیریت ارتباطات پژوهشی و یا به پست الکترونیکی www.ricac.ac.ir ارسال کنند یا با شماره تلفن‌های ٨٨٩١٩١٧٦ و ٨٨٨٩٣٠٧٦ تماس بگیرند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار