تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۷۴۵۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن کریم با محوریت طرح بشارت ١٤٥٢ برگزار می‌شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری طرح ملی حفظ جزء سی قرآن کریم با محوریت طرح بشارت ١٤٥٢ همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان خبر داد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری طرح ملی حفظ جزء سی قرآن کریم با محوریت طرح بشارت ١٤٥٢ همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان خبر داد. 

محمد جوروند با اعلام این خبر گفت: این طرح در دو بخش حفظ و مفاهیم قرآن کریم ویژه کارکنان دولت و در قالب‌های مشارکتی فردی، خانوادگی و گروهی در استان خوزستان اجرایی می‌شود. 
  
وی افزود: بخش حفظ قرآن کریم در این طرح شامل سه دوره است که دوره اول شامل حفظ سوره مبارکه ناس تا سوره زلزال، دوره دوم شامل حفظ سوره مبارکه طارق تا سوره بینه و در دوره سوم شرکت‌کنندگان از سوره مبارکه نباء تا سوره بروج را حفظ خواهند کرد. 
  
جوروند در ادامه خاطر نشان کرد: در بخش مفاهیم این طرح نیز شرکت‌کنندگان می‌توانند با مطالعه کتاب درسنامه حفظ و مفاهیم جزء سی قرآن کریم که در ستاد این طرح تهیه شده و از طریق سامانه‌های مرتبط در دسترس قرار دارد، در این بخش شرکت کنند. 
  
وی ضمن اشاره به شیوه ثبت‌نام در این طرح گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند از طریق پست الکترونیکی WWW.QURANEDU.IR در این طرح ثبت‌نام کرده و در مسابقات مختلف و آزمون‌های طراحی شده شرکت کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار