تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۷۴۲۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گردهمایی بزرگ بسیجیان صنعت آب‌و‌برق خوزستان برگزار شد
بمناسبت بزرگداشت هفته بسیج، گردهمایی بزرگ بسیجیان صنعت آب و برق خوزستان در سالن همایش های بین المللی کوی بوستان برگزار شد.

گردهمایی بزرگ بسیجیان صنعت آب‌و‌برق خوزستان برگزار شد

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این سازمان با اشاره به خدمات سازمان آب و برق در دوران دفاع مقدس و پس از آن، این سازمان را یکی از اولین سازمان هایی معرفی کرد که با تمام امکانات خود به جبهه و جنگ ورود پیدا کرد.

محمد رضا شمسایی با بیان این که این سازمان چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران سازندگی تمام توان خود را به خدمت گرفت، آمار شهدای سازمان و شرکت های طرف قرارداد را 41 نفر، جانبازان90 نفر، آزادگان و مفقودین 6 نفر و رزمندگان را 389 نفر اعلام کرد.

آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز با بیان این که همه ما احتیاج به داشتن روحیه بسیجی داریم گفت: روحیه بسیجی یعنی عشق و ایثار.

وی تصریح کرد با روحیه بسیجی می توانیم با کمترین امکانات، بیشترین بازدهی را به دست آوریم.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: باید با همدلی، اتحاد و روحیه بسیجی از هرگونه اختلاف دوری کرده و از بزرگنمایی مسائلی مانند کمبود و مناسب نبودن آب شرب و یا ریزگردها خودداری کنیم چون این گونه مباحث می تواند مانع سرمایه گذاری افراد در استان شود.

وی تصریح کرد: ما تکلیف داریم از استان، یک جهره مثبت ارائه دهیم.

ابراهیم ساعدی فرمانده بسیج کارمندی شهیدعباسپور صنعت آب و برق خوزستان، خدمت رسانی و در خدمت مردم بودن را افتخاری برای بسیج و بسیجیان تعبیر کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج)، بسیج را به عنوان یکی از عوامل "استحکام درونی نظام" دانست و گفت: این استحکام پشتوانه ای برای نظام ایجاد خواهد کرد تا محکم و استوار اهداف پیش روی خود را دنبال کند.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور با بیان این که یکی از مسائلی که امام راحل، پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی بر آن تاکید داشت استقلال بود تصریح کرد: اگر استقلال نداشته باشیم همیشه تابع خواهیم بود.

وی با تصریح بر این که در حوزه زیرساخت های فرهنگی و اقتصادی باید همه نیروها به پای کار بیایند تاکید کرد: به تدبیر امام راحل بسیج به عنوان عصاره و پشتیبان مردم، باید برای همیشه در صحنه بماند.

 فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج)، نقش سازمان آب و برق خوزستان را در پشتیبانی و حضور کارکنان آن را در دفاع مقدس و دوران سازندگی، بسیار خوب و با ارزش خواند.

در پایان این گردهمایی از بسیجیان نمونه صنعت آب و برق خوزستان با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.
:
:
:
آخرین اخبار