تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۱۷۳۲۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه اندیمشک:
وضعیت کشتارگاه صنعتی اندیمشک نامناسب است
امام جمعه اندیمشک گفت: در همین ایام درخواست داشتیم که به وضعیت این کشتارگاه رسیدگی شود اما پس از گذشت یک سال هنوز این اتفاق نیافتاده که امیدواریم هرچه سریع مورد رسیدگی شود.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اندیمشک، با تبریک روز دامپزشک اظهار کرد: وضعیت کشتارگاه صنعتی نامناسب است.

وی افزود: سال گذشته در همین ایام درخواست داشتیم که به وضعیت این کشتارگاه رسیدگی شود اما پس از گذشت یک سال هنوز این اتفاق نیافتاده که امیدواریم هرچه سریع مورد رسیدگی شود.

امام جمعه اندیمشک گفت: پیگیری‌های توسط مسئولان شهرستان صورت پذیرفته که امیدواریم با تشدید آن، این کشتارگاه که با سلامت مردم سروکار دارد، رفع مشکل شود.

وی با تبریک هفته ناجا، بیان کرد: از خدمات ارزشمند نیروی انتظامی تشکر می‌کنم، نیروی انتظامی یک نهاد مقدس بوده که ۱۳ هزار شهید که ۸ هزار آن مربوط به دفاع مقدس و مابقی مربوط به تامین امنیت و نظام است، تقدیم نظام اسلامی کرده است.

حسینی نوری با بیان اینکه علاوه بر امنیت، احساس امنیت از ضروریات یک جامعه بوده که آن را مدیون نیروی انتظامی هستیم، گفت: نیروی انتظامی همواره در حال تلاش برای جانفشانی، امنیت و تامین نظام کشور بوده و هست.

وی افزود: در فضای مجازی برخی به دنبال تخریب چهره نیروی انتظامی هستند در حال برخورد با مجرمان، که باید همه مراقب این فصاسازی‌ها باشیم.

امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: روستاییان و عشایر سرمایه‌های اقتصادی کشور هستند، که این قشر در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش والایی را برخوردار هستند.

وی بیان کرد: مهمترین پایگاه‌های تولید مواد حیاتی جامعه ما عشایر و روستاییان عزیز هستند، بی توجهی به روستاییان موجب افزایش جمعیت شهری و مشکلات پس از آن می‌شود.

حسینی نوری گفت: دشمن به دنبال این است که القا کند به عشایر و روستاییان کم توجهی می شود و خدماتی به آنها ارائه نمی‌شود، که باید مراقب بود.

وی افزود: با مراجعه به روستاهای شهرستان خدمات ارائه شده توسط نظام اسلامی را به طور مشهود در همه حوزه‌ها را می‌بینیم.

امام جمعه اندیمشک گفت: شاهد بزرگترین رزمایش بسیج بوده‌ایم ، بسیج یک نعمت بزرگ برای کشور ما بوده که برای دوستان ما نیز غرور آفرین و شور آفرین و برای دشمنان ما نیز بیم آفرین است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه صدهزار نفری آزادی در حضور بسیجیان عنوان کرد: این سخنان نقش راه کشور را مشخص می‌کند.

حسینی نوری افزود: خبر انتقام سپاه پاسداران از عاملان حمله تروریستی اهواز بسیار خوشحال کننده بود، که چنان روحیه غروری به مردم و جانهه را داد که باید خدا را برای این نیروهای مسلح سپاس گذار بود.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به صدور رای دادگاه لاهه، گفت: این رای سندی دیگر بر حقانیت جمهوری اسلامی بود، کاهش قیمت ارز نیز از دیگر خبرهای خوشحال کننده این هفته بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار