تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۱۷۱۶۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید استاندار از خوابگاه حضرت معصومه(س) اهواز
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه هنوز برخی از بلوک‌های خوابگاه حضرت معصومه (س) نیازمند نصب کولر هستند، گفت: تلاش می‌کنم 270 کولر اسپلیت برای بلوک‌های باقی مانده تامین کنم و تا پایان هفته جاری 40 مورد از این کولرها و 12 کانکس برای ساخت کافی شاپ، کافه کتاب، سالن نمایش فیلم و برگزاری کارگاه‌های آموزشی به دانشگاه تحویل داده خواهد شد. 

بازدید استاندار از خوابگاه حضرت معصومه(س) اهواز

غلامرضا شریعتی در بازدید از مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه(س) دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد: برای تامین تعدادی کولر اسپلیت به دانشگاه کمک کرده بودیم و در این بازدید دیدیم که این کولرها در حال حاضر یا نصب شده‌اند و یا در حال نصب هستند. این کار بسیار ارزشمندی است که در این مدت کوتاه انجام شده است.

وی افزود: با کمک شرکت مناطق نفت خیز جنوب برای هفت بلوک در خوابگاه حضرت معصومه(س) پنجره‌های دو جداره نصب شده است. نصب این پنجره‌ها هم برای مساله ریزگردها و هم در بحث تبادل انرژی نقش مهمی دارد. از فعالیت های شرکت مناطق نفت خیز جنوب قدردانی می‌کنم. اگر دانشگاه به تنهایی می‌خواست این کار را انجام دهد، به این راحتی قابل انجام نبود.

استاندار خوزستان با اشاره به اقدامات دانشگاه شهیدچمران برای تامین زیرساخت‌های لازم در مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه(س)، گفت: البته خود دانشگاه نیز اهتمام ویژه‌ای برای تامین زیرساخت‌های لازم داشت. چند بلوک دیگر نیز باقی مانده است که ما باید کولر آن را تامین کنیم و شرکت مناطق نفت خیز جنوب نیز باید پنجره‌های دوجداره این بلوک ها را تامین کند.

شریعتی ادامه داد: تلاش می کنم 270 کولر اسپلیت برای بلوک‌های باقی مانده تامین کنم. تا پایان هفته جاری 40 مورد از این کولرها و 12 کانکس برای ساخت کافی شاپ، کافه کتاب، سالن نمایش فیلم و برگزاری کارگاه‌های آموزشی به دانشگاه تحویل داده خواهد شد.

وی گفت: تلاش ما این است که دانشجویان با فراغت بال و بدون دغدغه یا با کمترین دغدغه به تحصیل و مسائل پژوهشی بپردازند. همچنین یک فضای سبز در خوابگاه موجود است و این فضا نیز قرار است به یک پارک برای دانشجویان ساکن خوابگاه تبدیل شود. مساله دیگر نیز ساخت سایبان و پیاده‌رو برای تردد دانشجویان بود که قرار شد برآورد ریالی مورد نیاز برای ساخت آن انجام شود و از سوی دانشگاه این رقم را به ما اعلام کنند تا برای ساخت آن نیز به دانشگاه کمک کنیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: ساخت پل عابر پیاده برای خوابگاه نیز که یکی از دغدغه‌های دانشجویان بود و در اولین بازدید من از خوابگاه قول دادم که این مشکل حل شود، در حال حاضر در حال انجام است. با ساخت این پل، دانشجویان می‌توانند به صورت مستقیم از خوابگاه به دانشگاه و برعکس، تردد کنند.

شریعتی افزود: با کمک دستگاه‌های اجرایی استان دغدغه‌های دانشجویان را تا حدی رفع کردیم. از ابتدا در کنار دانشگاه بوده‌ایم و حامی و پشتیبان دانشگاه خواهیم بود و این کار را وظیفه خود می‌دانیم. توسعه نیروی انسانی و کارآفرینی برای توسعه کشور مهم‌ترین کار است و دانشگاه مرکز این امر است. اگر می‌خواهیم به رشد و توسعه برای کشور برسیم باید حامی و همراه دانشگاه باشیم. تلاش می‌کنیم عقب ماندگی‌ها و مشکلات دانشگاه شهید چمران را حل کنیم تا این دانشگاه جایگاه ویژه‌ای که در گذشته برای استان داشته است را دوباره بازیابد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار