تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۷۱۰۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مديريت هماهنگی ترويج کشاورزی جهاد كشاورزی خوزستان:
آموزش، بهره‌وری در بخش کشاورزی را افزایش می‌دهد
مديريت هماهنگی ترويج کشاورزی سازمان جهاد كشاورزی خوزستان با اشاره به طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان و ایلام گفت: در دولت تدبیر و امید به اندازه همه دولت‌های پیشین در بحث طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری که از سال 75 با سفر مقام معظم رهبری در خوزستان آغاز شد، کار شده است. 

علی کُرد در نشست خبری که شامگاه 5شهریورماه در حاشیه نمایشگاه هفته دولت در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بخش کشاورزی یک بخش بسیار وسیع است و باید به این بخش توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان و ایلام افزود: در دولت تدبیر و امید به اندازه همه دولت‌های پیشین در بحث طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری که از سال 75 با سفر مقام معظم رهبری در خوزستان آغاز شد، کار شده است.

مديريت هماهنگی ترويج کشاورزی سازمان جهاد كشاورزی خوزستان تصریح کرد: وظیفه ما این است به کشاورزان، کار کشاورزی را به درستی آموزش دهیم تا کشاورزان توانمند شوند و بتوانند به تولید محصولات در کشور بپردازند.

کُرد ادامه داد: وقتی که بتوانیم به کشاورزان و روستاییان آموزش بدهیم تا در بحث مسایل کشاورزی توانمند شوند و بهره‌وری و بازدهی بیشتری داشته باشند، شاهد توسعه و ترویج بخش کشاورزی خواهیم بود و این مساله کمک شایانی به افزایش تولید و بهره‌وری در کشاورزی نیز خواهد کرد.

وی با بیان این که در خوزستان بیش از 160 هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی داریم، عنوان کرد: در بحث نظام نوین ترویج کشاورزی کار مهمی انجام شده است و در این زمینه مراکز جهاد کشاورزی در دهستان‌ها و بخش‌ها که خالی از نیرو بودند، برای اقدامات آن‌ها نیروی مورد نیاز تامین شده است.

مديريت هماهنگی ترويج کشاورزی سازمان جهاد كشاورزی خوزستان گفت: آموزش چهره به چهره، آموزش انبوهی کشاورزان، برگزاری جشنواره‌ها، آموزش زنان روستایی و ... از جمله اقدامات انجام گرفته در بحث ترویج کشاورزی در استان خوزستان است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار