تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۱۶۵۱۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح آبرسانی به سه روستای دزفول آغاز شد
طرح آبرسانی به سه روستای بخش سردشت دزفول روز جمعه با برگزاری آئینی آغاز شد.

معاون استاندار خوزستان در این آئین که در روستای ماهور برنجی برگزار شد در سخنانی به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به حل مشکلات استان خوزستان به ویژه در زمینه آب ، فاضلاب و برق اشاره کرد و گفت:با مصوبه 15 فروردین سال 1396دولت برای خوزستان و تامین اعتبار لازم مشکل آب ، فاضلاب و برق این استان بر طرف خواهد شد.

جمال عالمی نیسی افزود:تامین اعتبار از محل صندوق توسعه ملی اقدامی ارزشمند برای تسریع در حل مشکلات مناطق روستایی استان خوزستان است که حاصل تعامل خوب دولت و مجلس است.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی خوزستان نیز با اشاره به روند اجرای هفت طرح بزرگ آبرسانی در مناطق روستایی دزفول گفت: اعتبار اجرای این طرح ها بالغ بر500 میلیارد ریال می باشد که با اجرای آنها مشکل تامین آب تعداد زیادی از روستاهای دزفول برطرف می شود.

درویشعلی کریمی افزود: این طرح ها در روستاهای سنجر ، جاته ، عدالت ، میدان و روستای المهدی در دست اجرا بوده و حداکثر ظرف مدت 2 سال به بهره برداری می رسند.

عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز با ارائه گزارشی از روند پیگیری مشکلات دهستان ماهور برنجی گفت: با پیگیری انجام شده بزودی عملیات اجرایی جاده ماهور برنجی نیز آغاز می شود.

عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستاهای ماهور برنجی سفلی و علیا و روستای میدان بخش سردشت دزفول از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی آغاز شد.

برای اجرای این طرح علاوه بر حفر یک حلقه چاه عمیق ، 23 کیلومتر شبکه و خطوط انتقال ، سه مخزن ذخیره آب با حجم 150 متر مکعب نیز احداث می شود.

روستاهای ماهوربرنجی و میدان از توابع بخش سردشت دزفول می باشند که با وجود فاصله کم تا شهر دزفول از مشکل کمبود آب رنج می برند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار