تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۱۶۴۶۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان خبر داد:
اعتراض مجدد نمایندگان خوزستان در صورت اجرایی نشدن مصوبات کنترل ریزگردها
در صورتی که مصوبات کنترل ریزگردها تا پایان اردیبهشت‌ماه اجرایی نشود، نمایندگان خوزستان مجددا در صحن علنی مجلس اعتراض خواهند کرد
اعتراض مجدد نمایندگان خوزستان در صورت اجرایی نشدن مصوبات کنترل ریزگردهارئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به عدم اقدام عملی برای کنترل ریزگردها گفت: در صورتی که مصوبات کنترل ریزگردها تا پایان اردیبهشت‌ماه اجرایی نشود، نمایندگان خوزستان مجددا در صحن علنی مجلس اعتراض خواهند کرد.

قاسم ساعدی اظهار کرد: پس از اعتراض نمایندگان خوزستان در صحن علنی مجلس مصوباتی از جمله تأمین 600 میلیون مترمکعب حق آبه زیست محیطی برای خوزستان تصویب شد و قرار بود که این مصوبات در اسفندماه اجرایی شود.

وی افزود: مشکل عدم کنترل ریزگردها ناشی از عدم اجرای مصوبات و تصمیمات مسئولین امر است. در مجلس شورای اسلامی و جلسات ویژه با مسئولین امر در دولت هم فکری‌ها خوبی انجام شد و قول دادند در بحث اجرا و کنترل ریزگردها حق آبه زیست محیطی خوزستان افزایش یابد اما متأسفانه دولت و مسئولین مخصوصا وزارت نیرو و متولیان امر مثل وزارت جهاد کشاورزی و منابع طبیعی جهت کاشتن نهال‌ها در اماکن تعیین شده اقدامی نکرده اند.

ساعدی گفت: همیشه متولیان امر وعده‌هایی می‌دهند اما این وعده‌ها عملیاتی نشده است که در این وضعیت در آینده نزدیک مجمع نمایندگان خوزستان اعتراض خود را از صحن علنی مجلس مجددا به دولت اعلام خواهند کرد.

نماینده دشت آزادگان با اشاره به تنظیم نامه‌ای با امضای نمایندگان خوزستان جهت‌ پیگیری اجرای مصوبات کنترل ریزگردها افزود: در صورتی که مصوبات کنترل ریزگردها تا پایان اردیبهشت‌ماه اجرایی نشود، نمایندگان خوزستان مجددا در صحن علنی مجلس اعتراض خواهند کرد. اگر اقدامی برای اجرای مصوبات انجام نشود، نشان دهنده بی‌اعتنایی به قانون، نمایندگان خوزستان و ریاست مجلس است. 
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Australia
|
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
اگر دردم یکی بودی چه بودی؟
تخریب محیط زیست کشور و به خصوص خوزستان اگر عامدانه نباشد حاصل بی کفایتی مسوولانی است که لیاقت ندارند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
چرا بدنبال متوقف کردن طرح های انتقال آب مثل بهشت آباد نیستید؟
:
:
:
آخرین اخبار