تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۶۲۶۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محور شوش - فتح المبین برای خودروهای سبک باز است
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شوش گفت: پل شناور محور شوش - فتح المبین فقط برای خودروهای سبک باز است و تردد خودروهای سنگین، کامیون و اتوبوس از این محور ممنوع است.

حسین چنانه رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شوش اظهار داشت: پل شناور محور شوش - فتح المبین فقط برای خودروهای سبک باز است و تردد خودروهای سنگین، کامیون و اتوبوس از این محور ممنوع است.

وی گفت: جاده جایگزین این مسیر برای خودروهای سنگین و اتوبوس ها پل شهید نادری و محور دهلران می باشد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شوش تصریح کرد: با آغاز عملیات تعریض پل شهید ناجیان در غرب کرخه و بسته شدن این پل بر روی خودروها از اردیبهشت ماه امسال، پل شناوری در مجاورت این پل بر روی رودخانه کرخه مستقر شد تا ارتباط بیش از 30 روستای بخش فتح‌المبین به شهر شوش برقرار شود.

پل شهید ناجیان احداثی بر روی رودخانه کرخه تنها مسیر دسترسی شوش به منطقه غرب کرخه و منطقه عملیاتی فتح‌المبین و فکه است که ارتباط زمینی شهرستان شوش با استان ایلام و نیز دسترسی به مرز مشترک با عراق را برقرار می‌کند.

با آغاز عملیات تعریض پل شهید ناجیان در غرب کرخه و بسته شدن این پل بر روی خودروها از اردیبهشت ماه امسال، پل شناوری در مجاورت این پل بر روی رودخانه کرخه مستقر شد تا ارتباط بیش از 30 روستای بخش فتح‌المبین به شهر شوش برقرار شود.

بخش فتح‌المبین با تعداد زیادی روستا و 30 هزار نفر جمعیت یکی از قطب های کشاورزی شهرستان شوش است که بخشی از طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری نیز در این منطقه واقع شده است.

این پل یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی شهرستان شوش است که روزانه وسایل نقلیه زیادی از روی آن عبور می‌کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار