تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۶۲۳۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقاد از نحوه‌واگذاری بنگاه‌های اقتصادی به بخش خصوصی
رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: روش واگذاری بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های زیر مجموعه دولت که طبق اصل 44 انجام شده، روش درستی نبوده و در بسیاری از واگذاری‌ها در سراسر کشور با مشکل جدی مواجه هستیم. 
  
عباس پاپی زاده اظهار کرد: چیزی که متاسفانه برای سرمایه‌گذاران پس از واگذاری اهمیت ندارد، بحث حقوق کارگران و پرسنل کارخانه‌ها و صنایع خود است. 
  
وی افزود: دولت باید در بحث واگذاری شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی زیرمجموعه خود به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، شرط اول خود را حفظ اشتغال پایدار برای کارکنان آن مجموعه لحاظ کند تا امنیت شغلی برای کارکنان و پرسنل آن مجموعه فراهم شود. 
  
رییس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: دولت اگر به این شرط مهم توجه کند، امنیت شغلی با تکیه بر افزایش بهره‌وری همان کارکنان و پرسنل در آن مجموعه فراهم می‌شود. 
  
پاپی زاده ادامه داد: روش واگذاری بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های زیر مجموعه دولت که طبق اصل 44 انجام شده، روش درستی نبوده و در بسیاری از واگذاری‌ها در سراسر کشور با مشکل جدی مواجه هستیم. 
  
وی با اشاره به تجمعات کارگران و پرسنل شرکت‌های مختلف در استان خوزستان خاطرنشان کرد: موضع مجمع نمایندگان استان حمایت از کارگران است و در این زمینه با هیچ کسی رودربایستی نداریم. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار