تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۱۶۱۸۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در خوزستان و به همت مدیریت تعاون روستایی برگزار می شود
همایش نقش تعاونی های تولید روستایی در طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان ، طرح 550 هزار هکتاری موسوم به طرح مقام معظم رهبری در خوزستان می تواند اقتصاد وابسته کشور به نفت را به سمت و سویی ببرد که ابتدا به حفظ محیط زیست می پردازد و در وهله بعد اشتغال پایدار و وسیع تری نسبت به نفت ایجاد می کند و از همه مهمتر نیازهای سفره مردم را تامین کند.
تعاون روستایی خوزستان بعد از تحویل اراضی مهمترین نقش را در شکوفایی این طرح دارد و از همین رو در اسفندماه سال جاری همایش بزرگی را با عنوان نقش تعاونی های تولید روستایی در طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری با هدف پیاده سازی و استقرار نظام های بهره برداری  و همچنین ایجاد تشکل ها و شرکتهای تعاونی تولیدی که عمده ترین وظیفه تعاون روستایی در این طرح است در اهواز برگزار می گردد.
گفتنی است این همایش با حضور مدیرعامل تعاون روستایی ایران، مدیرعامل اتحادیه تعاونی های تولید روستایی کشور، استاندار خوزستان، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، مدیرعامل موسسه جهاد نصر کشور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، مدیران عامل تشکلهای بخش کشاورزی، ائمه جمعه ، فرمانداران، مدیران جهاد کشاورزی شهرستانها و مدیران عامل شرکتهای تعاونی تولید و ... در 16 اسفندماه برگزار می شود.
:
:
:
آخرین اخبار