تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۶۱۰۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده اهواز در مجلس:
جلسه ویژه رسیدگی به ریزگردهای خوزستان امروز برگزار می‌شود
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: به دنبال اعتراض و تحصن نمایندگان خوزستان در مجلس، جلسه ویژه رسیدگی به پدیده ریزگردها و مشکلات زیست محیطی خوزستان امروز برگزار می شود.

جواد کاظم نسب الباجی با اشاره به اعتراض نمایندگان خوزستان به بی توجهی به مسئله ریزگردها در جلسه علنی امروز مجلس و ترک صندلی های خود اظهار کرد: قرار شد؛ جلسه ویژه رسیدگی به مشکلات زیست محیطی خوزستان با محوریت توقف انتقال آب، تسریع در کنترل کانون های ریزگردها و همچنین تخصیص اعتبارت ویژه برای این موارد امروز ساعت ۱۸ و با حضور رئیس مجلس، معاون اول رئیس جمهور، وزرای نیرو و جهاد کشاورزی و برخی دیگر از مسئولان برگزار شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مطهری نائب رئیس مجلس امروز به کمیسیون تلفیق دستور داد مسئله ریزگردها را ویژه رسیدگی کند، افزود: نمایندگان خوزستان در مجلس نسبت به احقاق حق مردم این استان به هیچ عنوان کوتاه نخواهند آمد و تلاش ما بر این است که جلسه بعد از ظهر امروز تصمیمات خوبی در برداشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ابتدای جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان پیشنهادات نمایندگان برای الحاق بندهایی به لایحه بودجه مجمع نمایندگان خوزستان اطراف لاریجانی جمع شدند. نمایندگان خواستار الحاق بندی به لایحه بودجه در راستای حل ریزگردهای خوزستان بودند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تجمع این افراد در جایگاه هیئت رئیسه گفت: مساله مشکلات خوزستان مسئله جدی است و همه باید کمک کنیم روش باید اینگونه باشد که هم بودجه در نظر بگیریم و هم پیگیر باشیم.

لاریجانی گفت:در بودجه سال اعتباری به مبلغ ۱۵۰ میلیون دلار به محیط زیست و ریزگرد ها اختصاص یافته است. 

در پی تجمع نمایندگان خوزستان در جایگاه هیئت رئیسه کاظم جلالی و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه تلاش کردند نمایندگان خوزستان را آرام کنند و در جایگاه هیئت رئیسه با آنها تشکیل جلسه دادند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار