تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۵۹۸۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قطع برق برخی مناطق بهبهان در روز سه شنبه
 برق برخی از مناطق شهرستان بهبهان به منظور پاره ای تعمیرات بر روی شبکه برق و افزایش پایداری آن در روز سه شنبه به مدت سه ساعت قطع می شود.

مدیر روابط عمومی توزیع برق خوزستان با اعلام این خبر گفت: روز سه شنبه از ساعت هشت تا 11صبح شبکه برق شهرستان بهبهان در بعضی نقاط به دلیل تعمیرات شبکه برق با قطعی همراه خواهد بود.

کامران حدادی بیان کرد: محل ها و مسیرهای دانشگاه منابع طبیعی، شیر پاستوریزه، نورآباد خمینی و زمین های دهملایی تا 11 ظهر به منظور پیشگیری از خرابی و قطعی شبکه، با پاره ای اقدامات از جمله شستشو، بررسی و تعمیر شبکه همراه است.

شهرستان بهبهان در جنوب شرقی استان خوزستان قرار گرفته و مرکز آن شهر بهبهان است. 
سردشت زیدون، منصوریه و تشان شهرهای تابعه بهبهان است.

هشت بهمن پارسال در پی وقوع پدیده گرد و غبار در اهواز و درپی آن بارندگی خفیف، عایق مقره های پست های برق حالت نارسایی خود را از دست داد و باعث قطعی برق گسترده در اهواز و 12 شهرستان دیگر شد.

پس از قطعی های گسترده خوزستان، به منظور شستشوی مقره ها و تعویض و عایق ‌بندی تجهیزات، 15 دستگاه مقره شور به خوزستان اعزام و حدود 35 درصد مقره‌ها تعویض و عایق‌بندی شد.

در پی این قطعی برق، هیات وزیران در فروردین 96 بودجه ای 230 هزار میلیارد ریالی را برای مشکلات برق، آب و فاضلاب، گرد و غبار، علاج بخشی رودخانه کارون و اتمام طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی خوزستان در نظر گرفت.

اقداماتی از جمله احداث پست ها و خطوط برق فشار قوی، شستشو و تعویض مقره ها، زنجیرمقره ها در راستای ارتقای وضعیت شبکه انتقال برق خوزستان صورت می گیرد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
ROMANIA
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
0
سلام . از بودجه مذکور حتی یک ریال به برق اهواز و خوزستان تخصیص نیافت .
:
:
:
آخرین اخبار