تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۵۸۶۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی:
مردم در 9 دی پاسخ هنجارشکنی‌ فتنه گران را دادند
مردم در 9 دی پاسخ هنجارشکنی‌ فتنه گران را دادندنماینده دزفول در مجلس گفت: مردم در حماسه 9 دی پاسخ هنجارشکنی‌های فتنه گران را دادند و با آن‌ها برخورد کردند.

عباس پاپی زاده اظهار کرد: مردم در حماسه 9 دی پاسخ هنجارشکنی‌های فتنه گران را دادند و با آن‌ها برخورد کردند.

وی بابیان اینکه در سال 88  نسبت به برخی رفتارها اعتراضاتی وجود داشت که از راه قانونی قابل‌پیگیری بود، عنوان کرد: همیشه در انتخابات‌ها رقبا از یکدیگر شکایت‌هایی در مورد تخلفات دارند اما در سال 88 از این گلایه‌ها که رقبا از یکدیگر داشتند سوءاستفاده‌هایی شد و هزینه سنگینی برای مردم و نظام را در پی داشت.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری اخیر نیز شکایت‌هایی وجود داشت اما از راه قانونی رسیدگی شد که جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: در سال 88 انتظار می‌رفت سیاست‌مدارانی که خود اداره کشور را درگذشته بر عهده داشتند، با همان قانون اساسی که به جایگاه و مسئولیت‌هایی دست یافتند، اعتراضات خود را دنبال کنند که این کار را نکردند.

پاپی زاده اعتراضات خیابانی را به معنای لطمه زدن به امنیت مردم و نظام دانست و گفت: اگر نظام و مقام معظم رهبری با مدیریت قاطع خود در برابر فتنه نمی‌ایستادند، تداوم آشوب‌های خیابانی سبب ناامنی و گسست سرمایه‌های اجتماعی می‌شد و علاوه بر آن هنجارشکنی‌ها پس از هر انتخابات تکرار می‌شد و کشور به سمت بی‌ثباتی می‌رفت.

وی بابیان اینکه کشور ما در یک شرایط حساس و در مرحله گذار تاریخی به سر می‌برد، اظهار کرد: ایران به لحاظ سیاسی و قدرت  تأثیرگذاری در  غرب آسیا به نسبت چند قرن گذشته بیشترین وزن را دارد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین علت افزایش قدرت ایران را ناشی از امنیت، ثبات داخلی، یکپارچگی و وحدت دانست و عنوان کرد: ثبات داخلی ایران در شرایطی است که کشورهای اطراف ازنظر امنیت و اداره آن‌ها ناپایدارترین وضع را دارند.

وی با اشاره به اینکه در جهان اثبات‌شده که حل معادلات خاورمیانه بدون حضور  ایران امکان‌پذیر نیست، گفت: دولت آمریکا نیز این مسئله را پذیرفته اما نمی‌تواند به قدرت ایران اعتراف کند آن را انکار می‌کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار