تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۵۸۳۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پاپی زاده:
1.5 میلیارد دلار تسهیلات ارزان برای اشتغال روستاها اختصاص می‌یابد
رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: مجلس و دولت بحث تسهیلات ارزان قیمت برای بخش کشاورزی و بخش روستایی را پیگیری کرده‌اند و در این زمینه قرار است تا مبلغ یک میلیارد و 500میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای این امر اختصاص پیدا کند. 
  
عباس پاپی زاده اظهار کرد: در این زمینه قرار است تا با بانک‌های عامل تفاهم نامه‌ای برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت منعقد شود. 
  
وی افزود: با تفاهم‌نامه‌ای که با بانک‌های عامل صورت خواهد گرفت، معادل ریالی یک میلیارد و 500 میلیون دلار را بانک‌ها از منابع خود می‌آورند تا با بودجه‌ای که به همین میزان از صندوق توسعه ملی اختصاص پیدا می‌کند، اعتبار قابل ملاحظه‌ای برای اعطای تسهیلات بخش کشاورزی و بخش روستایی محقق شود. 
  
رییس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: مجلس و دولت بحث تسهیلات ارزان قیمت برای بخش کشاورزی و بخش روستایی را پیگیری کرده‌اند و در این زمینه قرار است تا مبلغ یک میلیارد و 500میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای این امر اختصاص پیدا کند. 
  
پاپی زاده عنوان کرد: این تسهیلات ارزان قیمت برای بخش کشاورزی و روستاها و شهرهای زیر 10 هزار نفر و ایجاد اشتغال در این شهرها و روستاها در نظر گرفته شده است. 
  
وی خاطرنشان کرد: سود تسهیلات در نظر گرفته شده، 4 تا حداکثر 6 درصد است اما برای مناطق محروم این سود 4درصد در نظر گرفته خواهد شد. این کار این حرکت خوب در بحث ایجاد اشتغال و تامین نقدینگی در این مناطق خواهد بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار