تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۵۸۱۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس مجمع نمایندگان خوزستان عنوان کرد:
اشتغال ؛ مهمترین مشکل خوزستان است
بحران اشتغال به عنوان کلیدی‌ترین مشکل اقتصادی امروز کشور و استان خوزستان مطرح است و گریبان نه تنها جوانان بلکه گریبان خانواده‌ها را نیز گرفته است
رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: کارخانه فولادی که در دزفول با ظرفیت 500هزار تن تولید فولاد و در شرایط بد اقتصادی راه‌اندازی شد، به ایجاد اشتغال در شهرستان و استان کمک کرد و امیدواریم فاز دوم این کارخانه تا کمتر از یکسال آینده به بهره‌برداری برسد. 
  
عباس پاپی زاده اظهار کرد: در تلاش هستیم تا شرایط حضور سرمایه‌گذاران را در بخش‌های مختلف در استان خوزستان فراهم کنیم تا شاهد ایجاد اشتغال، ایجاد ثروت و در نهایت افزایش رفاه مردم باشیم. 
  
وی افزود: در بحث ایجاد اشتغال در شهرستان دزفول و استان خوزستان، در حال پیگیری هستیم تا شرایط برای ایجاد اشتغال برای جوانان فراهم شود. 
  
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحران اشتغال به عنوان کلیدی‌ترین مشکل اقتصادی امروز کشور و استان خوزستان مطرح است و گریبان نه تنها جوانان بلکه گریبان خانواده‌ها را نیز گرفته است. 
  
پاپی زاده با بیان این‌که امیدواریم فاز دوم کارخانه فولاد دزفول تا کمتر از یکسال آینده به بهره‌برداری برسد، گفت: کارخانه فولادی که در دزفول با ظرفیت 500هزار تن تولید فولاد و در شرایط بد اقتصادی راه‌اندازی شد، به ایجاد اشتغال در شهرستان و استان کمک کرد و از جمله اقدامات در جهت کاهش نرخ بیکاری بود. 
  
وی ادامه داد: اشتغالی که به صورت غیرمستقیم و در اثر ایجاد این کارخانه در شهرستان دزفول ایجاد شده، قابل توجه است و به کاهش نرخ بیکاری کمک شایانی می‌کند. همچنین در شهرک صنعتی شماره 2 دزفول با دعوت از سرمایه‌گذاران داخلی توانستیم شهرک را توسعه دهیم و شرایط را برای ایجاد اشتغال بیشتر مهیا کنیم. 
  
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هم اکنون 4بیمارستان در شهرستان دزفول در حال ساخت است که با احداث این بیمارستان‌ها، شاهد اشتغال حدود 500 تا 1200 نفر در هر بیمارستان خواهیم بود. از این 4بیمارستان در حال ساخت، 2 بیمارستان ظرف یک سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمود معتمد
|
United States of America
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
1
آره اکثر استخدامش غیر بومی شهرستان دزفول و حتی غیربومی استان خوزستان.میگید نه برید لیست پرسنلش رو ببینید.
:
:
:
آخرین اخبار