تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۱۵۷۷۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم دزفول در مجلس خبر داد:
افتتاح ۴ بیمارستان درمان بستر در دزفول
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت ۹۵ درصدی بیمارستان زنان دزفول و افتتاح ۴ بیمارستان درمان بستر در نقاط روستایی این شهرستان خبر داد
افتتاح ۴ بیمارستان درمان بستر در دزفولنماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت ۹۵ درصدی بیمارستان زنان دزفول و افتتاح ۴ بیمارستان درمان بستر در نقاط روستایی این شهرستان خبر داد.

عباس پاپی زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از ارتقای دانشکده علوم پزشکی دزفول به دانشگاه در سال ۹۲ تاکنون پیشرفت های خوبی در حوزه درمان و بهداشت دزفول صورت گرفته است.

وی با اشاره به افزایش تعداد تخت های بیمارستانی در دزفول افزود: افزودن هر تخت بیمارستانی برای سه نفر اشتغال ایجاد می شود و ما در این مدت بیش از ۶۰۰ تخت بیمارستان را در دزفول اضافه کرده ایم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: چهار بیمارستان کوچک درمان بستر در مناطق روستایی شهیون، چغامیش و سردشت دزفول در حال ساخت است که مقرر شده تا هفت ماه آینده به مرحله بهره برداری برسند.

پاپی زاده افزود: بیمارستان زنان دزفول نیز در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ضمن اینکه تکمیل این بیمارستان ۱۱۰ تخت خوابی نیازمند ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

وی عنوان کرد: بیمارستان تامین اجتماعی دزفول نیز با ۷۰ درصد پیشرفت رو به اتمام است.

پاپی گفت: بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی دزفول با همکاری بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان و دولت نیز در حال ساخت است. با افتتاح این پروژه ها گام بلندی در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان دزفول برداشته خواهد شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار