تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۵۶۲۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس مجمع نمایندگان خوزستان:
امیدواریم جاده استراتژیک پاشنه زاگرس تا دو سال آینده افتتاح شود
یکی از راه‌های خوبی که می‌توان استان خوزستان بخصوص شهرستان‌های شمال استان را از طریق شهرستان دزفول به استان‌های مرکزی همچون اصفهان و چهارمحال و بختیاری وصل کرد، احداث جاده پاشنه زاگرس است
رییس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه تاکنون قطعه اول جاده پاشنه زاگرس  به طول ۷ کیلومتر احداث و به بهره‌برداری رسیده است و دیگر قطعه‌های این جاده که حدود ۱۴ کیلومتر است در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار دارند، گفت: امیدواریم شاهد افتتاح این جاده مهم و استراتژیک استان تا دو سال آینده باشیم.
 
عباس پاپی زاده اظهار کرد: یکی از راه‌های خوبی که می‌توان استان خوزستان بخصوص شهرستان‌های شمال استان را از طریق شهرستان دزفول به استان‌های مرکزی همچون اصفهان و چهارمحال و بختیاری وصل کرد، احداث جاده پاشنه زاگرس است.
 
وی افزود: با توجه به این‌که خوزستان به لحاظ جمعیت و پتانسیل در زمینه‌های مختلف از استان‌های مهم کشور است نیاز داریم راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی را با استان‌های همجوار توسعه دهیم.
 
رییس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان این‌که احداث جاده پاشنه زاگرس دارای اهمیت ویژه است، تصریح کرد: در این خصوص طی چند سال گذشته شاهد پیگیری‌های خوبی بودیم و حمایت‌های خوبی از سوی استان، وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت انجام شد تا شاهد عملیاتی شدن این جاده مهم در استان باشیم.
 
پاپی زاده ادامه داد: تاکنون قطعه اول این جاده به طول ۷ کیلومتر احداث و به بهره‌برداری رسیده است و دیگر قطعه‌های این جاده که حدود ۱۴ کیلومتر است در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار دارند.
 
وی با بیان این‌که تا چند هفته آینده برنده مناقصه دیگر قطعه جاده پاشنه زاگرس مشخص و عملیات اجرایی تا یک ماه آینده شروع می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد افتتاح این جاده مهم و استراتژیک استان تا دو سال آینده باشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار