تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۵۳۹۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس مجمع نمایندگان خوزستان انتقاد کرد:
روند کند رسیدگی به مشکلات سپرده‌گذاران آرمان/بانک مرکزی مقصر است
سقف سه میلیون تومانی در نظر گرفته شده از سوی موسسه ملل برای پرداخت سپرده‌های مردم در موسسه آرمان، یک نوع وقت تلف کردن است و نمایندگان خوزستان نسبت به این روند کند و بی سروسامان رسیدگی به سپرده‌های مردم اعتراض دارند
روند کند رسیدگی به مشکلات سپرده‌گذاران آرمان/بانک مرکزی مقصر استرییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: سقف سه میلیون تومانی در نظر گرفته شده از سوی موسسه ملل برای پرداخت سپرده‌های مردم در موسسه آرمان، یک نوع وقت تلف کردن است و نمایندگان خوزستان نسبت به این روند کند و بی سروسامان رسیدگی به سپرده‌های مردم اعتراض دارند.
 
عباس پاپی زاده اظهار کرد: در خصوص روند پیگیری مطالبات مردم در بحث موسسه آرمان از سوی بانک مرکزی اعتراض داریم و در این زمینه جلسه‌ای را با رییس کل بانک مرکزی برگزار و این اعتراض را مطرح کردیم تا در خصوص این مساله هرچه سریعتر تصمیم‌گیری شود.
 
وی افزود: روند رسیدگی به مطالبات مردم و سپرده‌های آن‌ها در موسسه آرمان به کندی در حال انجام است و نمایندگان استان به این مساله اعتراض دارند.
 
رییس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: سقف سه میلیونی در نظر گرفته شده از سوی موسسه ملل برای پرداخت سپرده‌های مردم نزد موسسه آرمان، یک نوع وقت تلف کردن است و نمایندگان خوزستان نسبت به این روند کند رسیدگی و بی سروسامان اعتراض دارند.
 
پاپی زاده با بیان این‌که بانک مرکزی باید احساس مسئولیت بیشتری را نسبت به مردم داشته باشد، عنوان کرد: مشکل به وجود آمده در بحث موسسه آرمان و سایر موسسات غیر مجاز ناشی از آن است که بخشی از سیستم نظارتی بر بانک‌ها و موسسات مالی ناقص عمل کرده که باعث شده چنین مشکلاتی پیش بیاید.
 
وی با اشاره به این‌که در بحث موسسه آرمان مقصر را بانک مرکزی می‌دانیم و مسئولیت این مساله نیز بر عهده بانک مرکزی است، خاطرنشان کرد: مدیریت ضعیف کنترل و نظارت نامناسب بانک مرکزی بر روی موسسات مالی دلیل به وجود آمدن چنین مسایلی برای مردم است.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: موسسه آرمان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
0
0
سه میلیون هم پرداخت نشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
0
به طور حتم خریدن مسولین نظارت وبازرسی اسون تر از پرداخت مطالبات مردم هست وای به حال ما که روی دیوار این دولت بی عرضه یادگاری مینویسیم
:
:
:
آخرین اخبار