تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۱۵۳۰۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان خبر داد :
کمک ۴.۵ میلیاردی بمناسبت اربعین به شهرداران شادگان
خوزنیوز: معاون فرماندارشادگان گفت: به مناسبت اربعین حسینی ۴.۵ میلیارد ریال اعتبار به شهرداران خنافره و دارخوین ابلاغ شد .

نعمت اله آلبوغبیش در گفتگو با خبرنگار خوزنیوز ، به منظور تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم ماه محرم از کمک ۴.۵ میلیارد ریالی استانداری به شهرداران شادگان خبر داد و اظهارکرد : به مناسبت اربعین حسینی برای تسهیل در امر تردد زوار اربعین و اجرای زیرساخت های مورد نیاز مبلغ ۴.۵ میلیارد ریال اعتبار به شهرداران خنافره و دارخوین ابلاغ شد .

معاون فرماندارشادگان با تأکید بر تشکیل ستاد اربعین و تمهیدات لازم برای بهسازی مسیرهای تردد زوار آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام و کمک به برگزارکنندگان ایستگاه های صلواتی واقع در مسیر تردد زائرین مرقد حضرت سیدالشهدا ، اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورای فرهنگ عمومی و کارگروه فرهنگی شهرستان در این راستا را خواستار شد.
 
وی یادآور شد: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده تشکیل و فعالسازی کمیته های ۸ گانه ستاد اربعین شامل کمیته فرهنگی ، کمیته پشتیبانی ، کمیته حمل و نقل ، کمیته اطلاع رسانی ، کمیته بهداشت و درمان ، کمیته محیط زیست ، کمیته جذب مشارکت های مردمی و کمیته انتظامات ضروری بوده و لازم است هر چه سریعتر فعالیت های خود را زیر نظر ستاد اربعین آغاز کنند.
 
آلبوغبیش در ادامه از زحمات و تلاش های یکساله گذشته اعضای کارگروه فرهنگی شهرستان تقدیر و تشکر کرد و در پایان لوح تقدیر به رسم یادبود توسط امام جمعه شهرستان به اعضای کارگروه فرهنگی اهدا شد .
:
:
:
آخرین اخبار