تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
کد خبر: ۱۵۰۸۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فاز نخست تقاطع غیر همسطح فتح المبین دزفول افتتاح شد
فاز نخست تقاطع غیر همسطح فتح المبین دزفول به مناسبت میلاد خجسته حضرت علی بن موسی الرضا (ع) عصر پنجشنبه افتتاح شد
فاز نخست تقاطع غیر همسطح فتح المبین دزفول به مناسبت میلاد خجسته حضرت علی بن موسی الرضا (ع) عصر پنجشنبه افتتاح شد.

استاندار خوزستان که برای افتتاح این طرح به دزفول سفر کرده بود در سخنانی با تاکید بر اجرای طرح های عمران شهری مطابق با استانداردهای جهانی گفت: طرح های عمرانی در استان خوزستان به ویژه در حوزه عمران شهری باید به گونه ای اجرا شوند که شهروندان بیشترین رضایت و بهره وری را از آنها داشته باشند.

غلامرضا شریعتی افزود:حداقل هزینه ، نهایت بهره وری از انرژی و منابع مالی به ویژه منابع در آمد شهری از شاخصه های طرح های عمرانی است که دستگاه های اجرایی باید به آنها توجه کنند.

وی بر خلق ثروت و ایجاد شرایط بهتر در استان خوزستان در راستای رفاه و آسایش مردم این استان از سوی همه دستگاه ها تاکید کرد و بیان داشت:دزفول از جمله شهرهای استان خوزستان است که مردم آن در اجرای طرح های عام المنفعه همواره پیشگام بوده اند.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان بیان داشت: مشارکت مردم دزفول در اجرای طرح های عام المنفعه موجب شده تا شاهد جامعه ای متوازن شهری در دزفول باشیم که این جامعه با مشارکت خوب مردم رو به پیشرفت و توسعه است.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان نیز در این آئین در سخنانی با تجلیل از مجموعه کارکنان شهرداری دزفول و محمدرضا کرمی نژاد شهردار دزفول به خاطر تلاش و پیگیری برای اجرای این طرح با وجود کاهش منابع در آمدی گفت:پروژه تقاطع غیر همسطح فتح المبین دزفول در شرایط بحران اقتصادی با جدیت از سوی شهردار دزفول پیگیری و اجرا شد.

عباس پاپی زاده با اشاره به تلاش صورت گرفته در راستای افزایش اعتبارات شهرداری دزفول از محل مالیات افزود:سهم شهرداری دزفول از مالیات از 25 میلیارد ریال در سال به 300 میلیارد ریال افزایش یافت که این اعتبار در زمینه عمران شهری هزینه می شود.

وی در ادامه به دیگر کارهای انجام شده در زمینه بهداشت و درمان ، جاده و راه آهن در دزفول اشاره کرد و گفت: در زمینه بهداشت و درمان بزرگترین گام تاریخی در دزفول در حال تحقق است.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت:علاوه بر پیشرفت 60 درصدی بیمارستان تامین اجتماعی ، بیمارستان 400 تختخوابی دزفول نیز حدود یک ماه است که ساخت آن آغاز شده است ضمن اینکه ساخت 2 کلینک تخصصی و فوق تخصصی همچنین بزرگترین مجتمع تخصصی و فوق تخصصی زنان و زایمان شمال خوزستان نیز در دست پیگیری و راه اندازی است.

پاپی زاده در خاتمه از تلاش و پیگیری استاندار جوان و پرتلاش خوزستان برای اجرای طرح ها تقدیر کرد و گفت: راه آهن دزفول نیز با همکاری و تعامل خوب استاندار خوزستان به سرانجام خواهد رسید.
شهردار دزفول نیز در خصوص پروژه فتح المبین بیان داشت: طول پل این پروژه ۷۰۰ متر است که امروز ۴۸۱ متر آن به بهره‌برداری رسیده ضمن اینکه تلاش می شود تا شهریورماه مابقی این طرح نیز افتتاح شود.

محمدرضا کرمی نژاد اضافه کرد: ازآنجایی‌که مشکل ترافیک در میدان فتح المبین بسیار مشکل‌ساز شده بود ناچار شدیم فاز نخست این پروژه را خیلی زودتر افتتاح کنیم.

وی گفت: این طرح به‌منظور کاهش و کنترل ترافیک برای رفاه حال شهروندان در برنامه قرار گرفت که خوشبختانه فاز نخست آن یعنی ورودی خیابان ۴۵ متری به جاده شوشتر تکمیل شد.

شهردار دزفول، پیشرفت فیزیکی پروژه فتح المبین را ۸۲ درصد برشمرد و تصریح کرد: در زمان احداث پروژه موانع مختلفی بر سر راه بود که با تلاش و رفع موانع فاز اول آن پایان یافت.

کرمی نژاد همچنین از افتتاح زیرگذر ۵۰۰ مترمربعی این تقاطع غیر همسطح در شهریورماه خبر داد و عنوان کرد: عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح فتح المبین از سال ۹۴ آغاز و مقررشده بود ظرف ۱۸ ماه پایان یابد اما به خاطر موانع متعدد، زمان این طرح افزایش یافت.

وی همچنین از افتتاح چندین پروژه از جمله کمربندی غرب، پارک بانوان، پارک مهرشهر و آرامستان باغ رحمت دزفول در شهریورماه خبر داد.

عملیات ساخت تقاطع غیر همسطح فتح المبین دزفول که شامل روگذر و زیرگذر می باشد و بزرگترین تقاطع غیرهمسطح شمال خوزستان محسوب می شود اواخر سال 93 آغاز شد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
افتضاحه!!! همش کج و کج و کوله!!! مایه ننگه مهندسیه!!! یه بچه بره روش متوجه میشه چقد کج و فرورفتگی داره. اگه شهرداری و مسئولا به فکر بودن باید تخریب می شد و خسارت از پیمانکار می گرفتن
:
:
:
آخرین اخبار