تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۱۴۹۴۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مراحل پایانی ساخت مجتمع زنان و زایمان دزفول
ساخت مجتمع زنان و زایمان حضرت زینب(س) دزفول از پارسال آغاز شده و مراحل پایانی ساخت را سپری می کند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: ساخت مجتمع زنان و زایمان حضرت زینب(س) دزفول از پارسال آغاز شده و مراحل پایانی ساخت را سپری می کند.

یوسف پریدار روز یکشنبه افزود:ساخت مجتمع زنان و زایمان حضرت زینب (س) واقع در بیمارستان بزرگ دزفول از پارسال آغاز شده و اکنون با پیشرفت 75 درصدی در حال تکمیل شدن است.

وی اعتبار ساخت این بیمارستان را 250 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:طبق قرارداد منعقد شده با پیمانکار، این مجتمع باید در سه ماه آینده تکمیل و تحویل دانشگاه علوم پزشکی دزفول شود.

پریدار اضافه کرد:با بهره برداری از این مجتمع کلیه خدمات پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به زنان ارائه خواهد شد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:با توجه به تعطیلی بیمارستان یازهرا که 15 سال پیش اتفاق افتاد به دنبال این بودیم که جامعه بانوان در دزفول بتوانند از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب استفاده کرده و کمتر به استان های دیگر مراجعه کنند.

عباس پاپی زاده افزود:در پیگیری انجام شده طراحی مجتمع زنان و زایمان انجام و مجوز ساخت آن دریافت و اعتبار مورد نیاز نیز تامین شد که ساخت آن از پارسال آغاز شده و اکنون مراحل پایانی ساخت را سپری می کند.

وی ابراز امیدواری کرد تا با تکمیل این مجتمع که بزرگترین مجتمع درمانی تخصصی و فوق تخصصی زنان و زایمان در شمال خوزستان است انواع خدمات پزشکی به بانوان ارائه شود.

وی افزود: با پیگیری انجام شده مجوز جذب نیرو به ویِژه نیروهای متخصص و فوق تخصص در حوزه های مختلف در سه سال گذشته دریافت شد که با این مجوزها و به کارگیری نیروهای متخصص کادر درمانی دزفول تکمیل خواهد شد.

پاپی زاده ادامه داد:از نظر سخت افزاری و ساخت و ساز نیز پیشرفت های زیادی در حوزه بهداشت و درمان دزفول در حال انجام است که با بهره برداری از این پروژه ها نه تنها دزفول خودکفا خواهد شد بلکه استان های ایلام و لرستان نیز از این خدمات بهره مند خواهند شد.

شهرستان دزفول با حدود 500 هزار نفر جمعیت دارای 2 بیمارستان است.

به دلیل مراجعه بیماران از شهرهای شمال خوزستان و نیز استان های همجوار ضریب اشغال تخت در بیمارستان بزرگ دزفول بالای 90 درصد است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار