تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۴۸۳۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده دزفول:
بیمه فعالان صنایع دستی از سوی مجلس در دست پیگیری است
در راستای حمایت از تولید کنندگان صنایع دستی طرح بیمه فعالان این صنعت از سوی مجلس در دست پیگیری است
 نماینده مردم دزفول و نائب رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت:در راستای حمایت از تولید کنندگان صنایع دستی طرح بیمه فعالان این صنعت از سوی مجلس در دست پیگیری است.

عباس پاپی زاده افزود: در این راستا کمیسیون حمایت از تولید ملی طرحی با حمایت تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه کرده که 2 فوریت آن تصویب شده و جزئیات آن نیز در دست بررسی است.

وی با اشاره به ارسال این طرح به شورای نگهبان برای بررسی و تصویب نهایی افزود:برخورداری از بیمه تامین اجتماعی ، سیاست گذاری و حمایت دولتی از تولید کنندگان صنایع دستی ،صدور کارت شناسایی و مجوز و نیز شناسنامه صنایع دستی از جمله مزایای این طرح است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت:در این طرح سازمان میراث فرهنگی مسئول ساماندهی فعالان صنایع دستی شده و دولت مکلف است کلیه شاغلان صنایع دستی را که واجد شرایط بیمه هستند را تحت پوشش بیمه قرار دهد.

نائب رییس کمیسیون ویژه تولید ملی در پایان گفت:رشته های مختلفی از جمله سفال سرامیک ، صنایع دستی چرم، صنایع دستی فلزی ،صنایع دستی چوبی و حصیر ، صنایع دستی دریایی ، صنایع دستی کاغذی ،طراحی و نقاشی سنتی ، میناکاری و نساجی مشمول این طرح هستند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار