تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۴۶۱۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ستاد محمدباقر قالیباف در شادگان افتتاح شد
ستاد تبلیغات انتخاباتی محمدباقر قالیباف یکی از نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شامگاه شنبه در شادگان افتتاح شد
ستاد تبلیغات انتخاباتی محمدباقر قالیباف یکی از نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شامگاه شنبه در شادگان افتتاح شد.

رئیس ستاد محمدباقر قالیباف در شادگان روز یکشنبه گفت:ستاد مرکزی با محوریت ستاد مردمی و دانشجویی در مرکزی شهر فعالیت خود را به صورت رسیمی آغاز کرد.

'ولید مغامسی' از آغاز فعالیت تبلیغات محیطی در شهرستان شادگان خبر داد و افزود:نشست های تخصصی با اصناف، دانشجویان و گروه های مردمی تا پایان زمان تبلیغات در مناطق مختلف شهر برگزار می شود.

وی ادامه داد:همچنین به صورت همزمان ستاد فرعی محمدباقر قالیباف در شهر دارخوین فعال شد.

مغامسی انتخابات را اجتماعی برای اظهار نظر اقشار مختلف مردم و جلوه‌ای از مشارکت عمومی دانست و تصریح کرد:نظر مردم به ‌عنوان یک مؤلفه تأثیرگذار از اهمیت بالایی برخوردار بوده و این مردم هستند که به ‌واسطه انتخابات در تصمیم‌گیری برای آینده چهار سال کشور نقش ایفا می‌کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

سیدمصطفی آقامیرسلیم، اسحاق جهانگیری، حسن روحانی، سیدابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف و سید مصطفی هاشمی طبا، 6 نامزد حاضر در عرصه رقابت های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: انتخابات 96
:
:
:
آخرین اخبار