تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۴۴۵۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرگردانی رانندگان شادگانی در تهیه بنزین
مشکل عرضه بنزین در جایگاه‌های خصوصی پخش فرآورده‌های نفتی در شهر شادگان، سرگردانی رانندگان به ویژه در روستاهای شهرستان را به همراه داشته است
مشکل عرضه بنزین در جایگاه‌های خصوصی پخش فرآورده‌های نفتی در شهر شادگان، سرگردانی رانندگان به ویژه در روستاهای شهرستان را به همراه داشته است.

جمعی از شهروندان شادگان شنبه مدعی شدند:طی چند روز گذشته پمپ‌های بنزین در شهر خالی از این فرآورده نفتی بوده و مسئولان این جایگاه با بستن جایگاه‌ها،به مراجعان و رانندگان متقاضی سوخت ارائه نمی‌دهند.

یکی از شهروندان شادگانی در این خصوص گفت:چند روز است که شهروندان با مراجعه به 2 جایگاه پخش فرآورده‌های نفتی با پمپ‌های خالی از بنزین مواجه می‌شوند.

این شهروند افزود:متأسفانه کسی پاسخگویی این مشکل نیست و نمی‌دانیم این وضعیت تا کی در شهر ادامه دارد.

به گفته شهروندان شادگانی به خصوص روستائیان، جایگاه‌های عرضه سوخت در شادگان به ‌صورت مداوم به شهروندان و اهالی خدمات ارائه نمی‌دهند و هر روز به علت خرید نکردن به‌ موقع فرآورده جایگاه چند ساعت بسته می‌شود.

رئیس پخش فرآورده‌های نفتی منطقه جنوب خوزستان (آبادان ) در این خصوص به ایرنا گفت:در شهرستان شادگان سه جایگاه خصوصی پخش فرآورده‌های نفتی و یک جایگاه سی ان جی وجود دارد.

علی حکمت گفت:هم‌اکنون دو جایگاه سوخت شید الشهدا و در مرکز شهر و جایگاه دارخوین بنزین وجود دارد و یکی از جایگاه فتح المبین نیز امروز صبح اقدام به خرید فرآورده کرد و بنزین آن تأمین‌شده است.
وی اظهار داشت:ساخت 2جایگاه جدید پخش فرآورده نفتی در شادگان با مشارکت بخش خصوصی نیمه‌کاره مانده است.

شادگان در فاصله ۹۷ کیلومتری اهواز و 55 کیلومتری آبادان قرار دارد.

شرکت پخش فرآورده های نفتی آبادان شهرستان های خرمشهر، آبادان، شادگان، ماهشهر، هندیجان و امیدیه خدمت رسانی می کند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار